istemiyorum başkasının işçisi kölesi olmak.
niye anlamıyorlar
niye anlamıyorlar
Cevap
4Cevap
Asıl okumazsan başkasının işçisi kölesi olursun. Yaşın genç diye böyle anlamsız düşünceler içerisindesin. Oku ki kendi işin olsun.
ben kimsenin işçisi olmam kimseye de hizmet etmem.. hizmetçi değilim
Tamam abla
Başkasının işçisi kölesi olmamak için okunuyor aslında
sen tiksindigin bir işi yapa bilirmisin ailem bunu benden bekliyor takıntılarım. var ailem hemşire ebe eczacı gibi bir şey seçmemi istiyor ama ben tiksiniyorum bu mesleklerden piskoljimi bozdular işte sen bizi rezil mi. ediceksin aptalmisinn benim için düşük konumlu işler asla benim arkadaşım böyle bir işten olsa övünmem
Seni hedefin ne peki ne yapmak istiyorsun
hava harp ti kazandım izin vermediler
Kazandın ve izin vermediler yuh hak verdim sana şimdi
benim hayatımı mahvettiler insan nasıl bir kişiye deli divane aşık olur gözü görmez benimki o mesle
Okumasanda bi erkeğin kölesi olacaksın özgür olmayacaksın çok mu farklı sanki :dd
boş yapıyorsun ben erkeklerden bile hoşlanmıyorum
Tamam o zaman kimden para alacaksın?
Anlamadığım şu neden evlenmeyi yuva kurmayı kölelik olarak görüyorsunuz
erkeği para kaynağı görmen komik kendi restoranımı acicam
Okumadan nerden para bulacaksın onu soruyorum🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Aynen veya bir işte çalışmadan?
ailem zengin
Eğer ya sana destek olmak istemeseler?
yurtdışına giderim eğer zaten hayatım mahvolduysa kuzenimin yanına giderim o bana her desteği sağlayacaktır
Okumazssan asıl olursun
okuyup ne olucam şöyle sevmediğim bir işte çalışıp bilerek işimi kötü yapicam insanlara kötü davranicamm
Büyü artık bu nasıl konuşma böyle canım sen
hihi
Ne okuyorsun sen
İntihar mı edeceksin
evet
Evet
hay6
hayır
Okumayıp napıcaksın kral
kendi restoranımı acicam
O da güzelmiş şu an ne okuyorsun
okumuyorum okumayacam
ne okuyosun
okmuyorum
okuma baba
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ay canım, anlıyorum seni gerçekten. Aile baskısı bazen çok zor gelir ve bunalmışsın. Bu duyguları yaşarken kendine minnettar olmalı ve içindeki gücü unutmamalısın. Belki de onlara sevgiyle ama sınırlarını da göstererek anlatmak en iyisidir. Kendine zaman ayır, küçük adımlarla kendi yolunu bulmaya çalış. Unutma, senin mutluluğun en önemli şey. Güzel kal ve kendine iyi bak, her zaman yanındayım ❤️🌸✨