Yaşıtlarım gibi olmadığım için intihar etmek, okumak istemiyorum?

Boyum 168 veya 170 falan
Gücüm 14 yaşındaki çocukların gücü gibi
Yaşım 18 ve 19'a geliyor.
Sosyal özelliklerim yok
Pipm de küçük 11 - 12 cm

Üniversite sınavına 1 kez girdim, sonra üni bıraktım geldim. Diğer sene için tekrar hazırlanmayı düşünüyorum fakat sonra kendimi yine o alay edilen, bilek güreşinde veya güç ile ilgili olan her şeyde yenildiğim, kendimden kaç yaş küçükten bile dayak yediğim o anılar geliyor.

Kimse benle olmak istemez, hadi uzunluk olarak boyumu takmasın birisi, diğerinin boyunu mutlaka takar.

Sevdiğim olursa koruyamayacağım gerçeği geliyor.

Velevki oldu , ilskide tatmin edemeyeceğim gerçeği...

Yaratan hiçbir yerden vermemiş, nerede p*ç gördüysem hepsinde gerekli bütün özellikler vardı, artık inanmıyorum allah a da adaletine de, yok sınavmış, sokarım böyle sınava. Ben evlenip yuva kuramayacaksam ne diye okuyacağım, meslek sahibi olacağım. Sevmek sevilmek hakkım değil mi?
Yaşıtlarım gibi olmadığım için intihar etmek, okumak istemiyorum?
Cevapla