İşimi yavaş yapıyorum diye patrondan azar işitiyorum?

İşimi yavaş ve dikkatli yapıyorum. Bizim işimiz etiket işi. Etiketler geliyor masaya ve oturarak o etiket adetleri 100 olacak şekilde sayıp paketleyip koliye koyuyoruz. Çoğu kişi acele edip hızlıca sayıp paketliyorlar. Ama ben onlar gibi değil yavaş ve dikkatli bir şekilde sayıyor paketliyorum hiç acele etmiyorum. Acele işe şeytan karışır hızlı yaşayan erken ölür derler. Ben yavaş çalıştığım için azar işitiyorum. Önemli olan düzgün ve ne fazla nede eksik olmaması değil mi? Siz ne düşünüyorsunuz?
İşimi yavaş yapıyorum diye patrondan azar işitiyorum?
Cevapla