+1 yıl-3 Mart 1924 yılında, ümmet'i bir olarak tutan hilafet'i kaldırdığı için sevmiyoruz..
(Nato veya avrupa birliği avrupalılar için her ney ise, hilafet de müslümanlar için onun gibidir.)
-Ekmeğini yediği, kendisini adam eden osmanlıyı sırtından hançerleyip kaldırdığı ve osmanlı sultanlarına iftira edip sürgün ettiği için sevmiyoruz..
-1932 yılında, zorla ve halka rağmen ezan'ı yasakladığı için sevmiyoruz..
-1930 yılında, genelev kanunu çıkartıp kadınları erkeklerin seks kölesi haline getirmesini sağladığı için sevmiyoruz..
-Fatih Sultan Mehmed’in manevi hatırası olan Ayasofya’yı cami olmaktan çıkartıp, müze haline getirdiği için sevmiyoruz..
-Yüzlerce yıl boyunca savaştığımız avrupalıların, hayat tarzını ve kanunlarını bu topraklara getirdiği için sevmiyoruz..
-Kendi el yazısı ile yazdığı medeni bilgiler isimli kitabın da, (haşa) peygamberimize çok ağır hakaretler ettiği için sevmiyoruz..
-Harf inkılap'ı yaparak, 3 nesil'i, yazılmış olan islami ve tarihi eserleri okunmasını engellediği için sevmiyoruz..
(Dünya'da Türkiye’den başka bir ülke varmıdır ki, gençler kütüphaneye girecek ve kütüphane de bulunan kitapları okuyamadan dışarı çıkacak?)
-Kendi halkı olan Rize ve Dersim’i bombalattığı için sevmiyoruz..
-Yaptığı inkılaplar ile 3 nesil'in ahiret hayatını riske soktuğu ve bir çoğunun cehennem'e gitmesine vesile olduğu için sevmiyoruz..
Daha onlarca sebebi var !
ama en önemlisi,
Maide suresi 44, 45 ve 47. ayetinden dolayı atatürk'ü sevmiyoruz..
44-(Ve kim, Allah’ın indirdiği ile hükmetmezse, o taktirde işte onlar, onlar kâfirlerdir.)
45-(Ve kim, Allah’ın indirdiği ile hükmetmezse, o taktirde işte onlar, onlar zalimlerdir.)
47-(Ve kim, Allah’ın indirdiği ile hükmetmezse, o taktirde işte onlar fâsıklardır.)645 Yorumla- +1 yıl
Atatürk Olmasaydı ne olurdu biliyormusun? Mesela yurdumuz Yunalıların eline geçerdi. Ve bu adi Greek Yunanlılar ne yapardı biliyormusun?
1 – Derhal Islami harfleri kaldırıp yerine greek veya latin harfleri koyarlardı.
2 – Diyaneti kurup Islamiyeti karantina altına alırlardı.
3 – Kılık kıyafet devrimi yapıp, Islam’a ait ne görüntü varsa yok ederlerdi.
4 – Camiileri ellerine geçirip oraya namaz kıldırma memurları koyup Islamı değilde istedikleri dini, Islam diye halka yuttururlardı (yutturmaya çalışırlardı)…
5 – Dini devlet eliyle hutbelerden kullanıp, buna hayır diyenleri köktenci diye yaftalarlardı.
6 – Hicri takvimi kaldırıp yerine gregoryan takvimini koyarlardı.
7 – Islam şeriatine uygun ne varsa kaldırıp, hırıstıyanlığı empoze ederlerdi.
8 – Ölçü ve tartılarımızı bile değiştirirlerdi.
9 – Her en güzel köşeye faiz kurumu bankaları koyarlardı.
10 – Içkiyi serbest edip halkı alkolik yaparladı.
11 – Genelevleri açıp birileri kapatmasın diye direk içişleri bakanlığına bağlarlardı. - +1 yıl
12 – Kur’an kanunlarını kaldırıp Laikliği koyarlardı.
13 – Kıraathanelerde kumar oynatırlardı.
14 – Tekke, zaviye ve medreseleri kapatıp ‘lyce’ lise ve ‘echol” okulları açarlardı.
15 – Islami atmosferi uzaklaştırıp kendi kafir atmosferlerini yerleştirirlerdi.
16 – Yunanlılar Cuma tatilini bırakıp Cumartesi pazar tatil ettirirdi!!
17 – Ayasofya camiini Müzeye çevirirlerdi…
18 – Camiileri yıkarlardı, depo ve parti binası yaparlardı.
19 – “Allah” ismini Ezandan çıkarırlardı.
20 – Islam Alimlerini asarlardı, keserlerdi.
Gördüğün gibi, bu listeyi daha da uzatabiliriz…
Atatürk olmasaydı neler yapardı bu kafir yunanlılar değil mi? Iyiki Atatürk geldi de bizi kurtardı (!)
Yoksa ne olurdu bizim halimiz. Yaşasın Atatürk (!)
Sen bakma aşırı dincilere!!
Yobazlara!!
(İroni olduğunu anlamayan yoktur heralde) - +1 yıl
kardeşim sen uçmuşşsun iyi değilsin sen.
- +1 yıl
Lan oc ezanı yasaklasaydı sen bugün hocanın sesini duyamazdın.. kadınlar seks kölesi yapmadı onları erkeklerle eşit hale getirdi (kız isen kocan seni seviyorum kölesi haline getirmiş olabilir o ayrı bişey ) eğer ki MUSTAFA KEMAL ATATÜRK olmasaydı sen şimdi Yunan , Ermeni , Fransız veya İngiliz vs. Köpeği olurdun bu yüzden o pis çeneni kapar oc oğlu oc benim burada ağzımı bozduruyorsun pic. 🤬🤬😡😡
En İyi Cevaplar
+1 yılBen atatürkün askeri kimliğini severim atamdır saygı duyarım ama her insanın kusurları olduğu onun da var. Hiçbir insan kusursuz olamaz. Bu sorunun cevabını burada veya tarih kitaplarında arama yalandan başka bir şey bulamazsın. bu soruyu 70 yaş üzerindeki yaslilara sor birinci ve en dürüst kaynak onlardır.
80 Yorumla
+1 yılYıllardır kemalist zihniyetin kurgulamış olduğu cumhuriyet tarihinde her başarıyı kamale ithaf ederek ilkokul 1. sınıftan beri müfredatta bebe beyinlere empoze edilerek neslin kafalarında suni ilah, kahraman algısı oluşturulan adam. Kendisi çok başarılı bir liderdir. Batı özentisidir. Düşmanlarının örf, kültür ve adetlerini ülkesindeki insanlara zorla dayatmıştır ve bunlara atatürk devrimleri denilmiştir. İngilizlerden aldığı destek ile örgütlenip osmanlıya darbe yaparak meclisi ele geçirmiş ve birleşmiş milletlerden oluşan osmanlı devletinin adını Türkiye olarak değiştirip türkleri üstün ırk ilan ederek ırkçılık türkçülük üzerine şu an çatlamak üzere olan suistimale elverişli yeni bir oluşum başlatmıştır. Önemli amaçlarından biri osmanlıyı bir arada tutan ümmetçilik kavramını yok edip tam da haçlıların istediği gibi türk milletinden islami kültürü ve etkiyi yok etmektir. Düşmanlarımız gibi olduktan sonra lozan gibi yapılan anlaşmalar sonucu yer altı kaynaklarımızı düşmanlarımız dışında tüketemeyip işleyemedikten katlarca maliyetle de geri satın aldıktan sonra onlar gibi düşünüp konuşup yazıp sanal sömürgeleri haline geldikten sonra devletin tüm istihbarat anlarının başına siyonist ajanlar yerleştirilmişken sözde bağımsızlığımızı ilan edip hala bizi işgal etmelerini beklemeye gerek var mıdır.
262 Yorumla- +1 yıl
şu sorudaki en doğru açıklama ben en iyi seçtim bunu
- +1 yıl
O kadar haklısın ki... ilkokulda bize ne öğrettiler. saltanatlığı kaldırdı. eskiden padişahlar emir veiyodu onlar yapıyodu onlar çok zalimdi onlara kimse bişey diyomuydu. lan gerizekalılar osmanlı döneminde padişahtan şikayet eden beş kişi var mıydı lan. diğer dindeki insanlar bile hayrandı onlara. sen ne cüretle fatih sultan mehmet gibi bir dahiyle atatürkü karşılaştırırsın. buna da okeyim sen rabbimle peygamberimle karşılaştırmaya nasıl kalkarsın. diyolardı ki atatürk orduyu kurtardı. o olmasaydı kurtuluş savaşını kazanamıcaktık. evet onun sayesine kazandık dimi çocuklaaaarr aynen öyetmenim aynen. o kazandırsa bile kazandığının 10 katını vermedi mi. LOZANI,12 ADALARI, MUSULU, KERKÜKÜ, SÜLEYMENİYEYİ, KIBRISI NASIL UNUTTUNUZ TİCARET YAPAMADIĞIMIZ O YILLARI 100 YILLIK MÜDDETİ NASIL UNUTTUNUZ. RABBİM ISLAH ETSİN SİZİ YA.
Gündem konusunda 985 cevap paylaştı. - Kur’an’ı ilk kez Türkçeye çevirtti, bastırdı ve ücretsiz dağıttırdı. " Ben Müslüman’ım diyen Türk insanı dinini anlamaya başladı.(1927, İsmail Hakkı İzmirli’nin çevirisi)
- Kur’an‘ın bilimsel tefsirini yaptırdı, bastırdı ve ücretsiz dağıttırdı. ("Hak Dini Kur’an Dili" ismi ile 1936 da Elmalılı Hamdi Yazır)
- İmam Buhari’nin sağlam hadislerinin çevirisini yaptırdı ve aynı şekilde halka ulaşmasını sağladı. (1932, Ahmet Nazım, Kamil Miras)
- Arapça okunan, dinleyenin anlamadığı, hutbe okuma işini Türkçeye dönüştürdü. (1932)
- Ezan’ı Türkçeleştirdi. (1933)
- Camilerin din görevlisi ihtiyacını karşılamak için imam hatip okulları açtı.
Maalesef bunları yaptı. Belki de en büyük salaklığıydı. Salaklık diyorum bakın.. Bu *mına koduğumun halkına bir b*k yapılmaz. Nankör ş. refsiz çoğu.6458 Yorumla- +1 yıl
Osmanlı’da yaklaşık 300 yıl boyunca din içerikli toplam 143 eser yazılmıştır. 1924 yılından 1950 yılına kadar ise Türkiye'de 352.000 takım dini kitap bastırılmış ve yurdun en ücra köşelerine kadar dağıtılmıştır. Bu kitapların dağılımı şöyledir: 45.000 adet Kuran-ı Kerim tercüme ve tefsiri (19’ar cilt), 60.000 adet Buhari Hadisleri tercüme ve izahı (12’şer cilt), 247.000 adet din kültürü eserleri…
@bluegirll bugün senin dinini yaşamaya engel bir sebep var mı? Allah hepinizi ıslah etsin. Çünkü yezidler bile sizden daha şerefliydi. - +1 yıl
Atatürk, tekkeleri, zaviyeleri ve türbeleri kapatarak, tarikatlara son vererek, falcılık, büyücülük, üfürükçülük ve din istismarıyla mücadele ederek, hurafelerin bataklığında debelenen bir topluma “gerçek dini” göstermek için çok ciddi adımlar atmıştır. Softalıkla, yobazlıkla mücadele etmiştir. Dine ve dindara değil, dinciye ve din oyunu aktörlerine karşı gelmiştir. Halkın dini gerçekleri hiçbir aracıya ihtiyaç duymadan anlaması için kutsal kitap Kuran-ı Kerim’i ve sağlam hadis kaynaklarını Türkçeye tercüme ettirmiştir. Bu iş için TBMM özel bir bütçe ayırmıştır. Elmalılı Hamdi Yazır’ın Kuran tefsir ve tercümesini ve Buhari’nin Hadis Kaynağını on binlerce takım bastırarak ülkenin dört bir yanına ücretsiz olarak dağıttırmıştır. 1924 yılından 1950 yılına kadar 352.000 takım dini kitap bastırılmış ve yurdun en ücra köşelerine kadar dağıtılmıştır.
- +1 yıl
Bu kitapların dağılımı şöyledir: 45.000 adet Kuran-ı Kerim tercüme ve tefsiri (19’ar cilt), 60.000 adet Buhari Hadisleri tercüme ve izahı (12’şer cilt), 247.000 adet din kültürü eserleri… Şeri bir imparatorluk olarak bilinen Osmanlı’da 1400 ile 1730 yılları arasında, yani yaklaşık 300 yıllık bir dönemde telif olarak 14 tefsir, 48 fıkıh, 25 akit ve kelam, 11 ahlak, 44 değişik konular ve sadece 1 tane de hadisle ilgili kitap yazılmıştır. Yani Osmanlı’da yaklaşık 300 yıl boyunca din içerikli toplam 143 eser yazılmıştır. Görüldüğü gibi kimilerince “dinsizlikle” suçlanan genç Cumhuriyet’in dini konularda ortaya koyduğu eser sayısı “dindar” diye adlandırılan Osmanlı’da 300 yılda ortaya koyulan eser sayısından katbekat fazladır: 300 yılda sadece 143 dini esere karşılık, 25 yılda 352.000 takım dini eser…
- +1 yıl
Tarikatların, cemaatlerin, din istismarcılarının dini kendi kontrollerine almalarını engellemek için Diyanet İşleri Başkanlığı kurmuştur. Türk çocuğunun dinini-diyanetini doğru bir şekilde öğrenmesi için çalışmalar yaptırmış, köy okullarında din dersleri devam etmiş, bu derslerde 3. ve 4. sınıflarda “Cumhuriyet Çocuğunun Din Dersleri” adlı ders kitapları okutulmuştur. Atatürk, okullarda okutulan ve bazı bölümlerini bizzat kaleme aldığı Medeni Bilgiler ve Tarih II kitaplarında, “dinler” ve “İslam tarihi” konusunda eleştirel bir yaklaşım ortaya koyarak gençlerin “din” konusuna bile “akılcı” ve “eleştirel” bir gözle yaklaşmalarına zemin hazırlamıştır.
-------------
Şeriat ile yönetilmek isterdin büyük ihtimal.. Son seçimde oy vermeye gittin dimi? O hakkı sana kim tanıdı?
Şeriat ülkelerine bir bak sonra ülkene bir bak.. Atatürk'e dua etmeye başlarsın.. Ulan inançsızım ben bile islam dini için yaptıklarına helal olsun diyorum.(Ama keşke yapmasaydı) - +1 yıl
@Timurlenk06 bugün yok çok şükür, fakat bundan bir 14 yıl öncesine gidersek, Atatürk'e tapanlar bizi iran'a, arabistana gönderiyordu. diyor ya şair : öz yurdunda garipsin, öz vatanında parya!
biz her şeyi çok iyi biliyoruz, bize yutturulan dolmaların hesabını da bir bir soruyoruz şimdilerde merak etme. - +1 yıl
Kim anlattı sana bu yalanı :) Bak sana Mehmet Akif'in sözünü yazayım...
"... Mısır'da 11 yıl kaldım fakat 11 saat daha kalsaydım artık çıldırırdım. Sana halisane bir fikrimi söyleyeyim mi?
İnsanlık da Türkiye'de, milliyetçilik de Türkiye'de, müslümanlık da Türkiye'de, hürriyetçilik de Türkiye'de.
Eğer varsa, Allah benim ömrümden alıp Mustafa Kemâl'e versin."
Mehmet Âkif ERSOY
Allah ikilik çıkaranların yüzünü burada ve öbür dünyada güldürmez inşallah. - +1 yıl
@bluegirll
- +1 yıl
@bluegirll %99'unun müslüman olduğu İDDAA EDİLEN bir ülkede "biz dinimizi yaşayamıyoruz" "atatürke tapanlar bizi hor görüyor" vs diye laf etme hakkınız yok. Biz ateistler ne yapalım o zaman?
Dinimizi yaşayamıyoruz diyorsunuz.. Kamu kurumlarında türban yasalaşsın, eğitim kurumlarında türban serbest kalsın.. Bunlarla mı dininizi yaşıyorsunuz?
Kadınların çalışması islama aykırıdır..
Çalışmamanız önerilir zaten.. Neden g*t yırttınız kamu kurumlarında türban serbest olsun diye?
Kızlar okumasın diyor yobazlar.. Siz ise "onlar gerçek müslüman değil" dersiniz ancak..
Sizi anlamak zor.. - +1 yıl
@gallantt
"Suçlu Allah'ın dinidir." Kralların ve padişahların istibdadına (baskılı yönetim), dinler mesnet olmuştur. M. Kemal, Kaynak: Atatürkün El Yazmaları, Medeni Bilgiler, s 30.
"Kuran'ın yasalarını Muhammed yazmıştır." Muhammed'in koyduğu esasların toplu olduğu kitaba Kur'an denir. Kaynak: Atatürkün emriyle liselerde okutulan tarih kitabı (1938), 2. cilt - +1 yıl
@gallantt
"Din, körü körüne bağlanmaktır." Gerçekte dinleri konusunda halkın hiçbir fikri yoktur, din dediği şey, bilinmeyen inanç dizgelerine ve gizle karışık emellere kör bağlılıktan başka birşey değildir. M. Kemal / Kaynak: Atatürkün El Yazmaları, Medeni Bilgiler, Afet İnan
"Tanrı tarafından gönderildiğini söyleyen adamlar (!)" Tarih bize öğretir ki, bütün dinler, milletlerin cehaletlerinin yardımıyla utanmaksızın Tanrı tarafından gönderildiğini söyleyen adamlar tarafından tesis olunmuştur. M. Kemal, Kaynak: Atatürkün El Yazmaları, Medeni Bilgiler, Afet İnan
bunlar nedir mesela? gerçi siz iyi bilirsiniz, sağ gösterip sol vurmayı. - +1 yıl
Ahahaha :D ben lafa değil icraata bakarım. 3-5 tane uydurulmuş ekleme yapılmış şeyleri mi bana kaynak olarak gösteriyorsun? Git Atatürk'ün verdiği hutbeleri oku. Adam TBMM'yi bile cuma günü kuran okutarak açtırmıştır. Ya senin gibi insanlığa yakışmayan bir insanla konuşmak bile istemiyorum... Bugün dünyanın en doğusunda, her sabah ilk ezan onun Japonya'ya inşa ettirdiği camiiden okunuyor... Onu bile geçtim Vahdettin'in imzaladığı sevr antlaşmayı hayata geçse sen İstanbul'da İzmir'de Trabzon'da Antalya'da çan sesleri duyacaktın.
- +1 yıl
atatürkten önce osmanlıca vardı zaten bir zahmet çevirsin
- +1 yıl
Ne kadar karaktersiz aşağılık insanlar var şu dünyada ey Allah'ım...
- +1 yıl
Öncelikle ben burada atatürk'ün dinini tartışmıyorum.. Din adı altında yaptığı hizmetleri söylüyorum.. Her zaman demişimdir. Atatürk'ün hangi dine inandığı / inanıp inanmadığı bilinemez.
Kızı ülkü adatepe ile yapılan bir roportajda hangi takımlıydı sorusuna kızı bile cevap veremedi ve "herkes beşiktaşlı olduğunu söylerdi ama o hiçbir şekilde belli etmezdi" gibi şeyler demiştir..
roportaj kaynağı : Haber1903. com
------------
Atatürk'ün inançlı olup olmaması mı önemli? Din için yaptığı hizmetler mi?
"atatürk yüz cami açtı desem. " Bazen tüm dinlerin denizin dibine boylamasını istiyorum" dedi kafir Atatürk. Allah belasını versin falan diyeceksiniz.. Ne garip canlılarsınız.. İnsan mı desem.. Ne desem bilemedim.. Önemli olan onun neye inandığı değil. Yapıp yapmadığı.. - +1 yıl
@silvercoffin ordunun ve türk köylüsünün kullandığı dil türkçedir. https://www.youtube.com/watch?v=xIRUC8p0t7M Bak bu ses kaydı 31 Mart olayları zamanında sene 1909'da alınmıştır. Yahu bilginiz yok neden fikir üretiyorsunuz? Sadece alfabe değişmiştir. 8 tane seslisi olan bir dil de en iyi latin alfabesiyle yazılıyordu.
- +1 yıl
Öncelikle AKPlisin heralde..
https://www.youtube.com/watch?v=jPPyHqzBEqk Al akp'nin yıktırdığı cami.
------
Recep Tayyip : Gerekirse yol için cami bile yıkarız videosu : https://www.youtube.com/watch?v=cBHqJ3XDZjA
---------
Piyalepaşa Kur’an Kursu yıkıldı
15 Temmuz 2007’de İstanbul Piyalepaşa’daki Kuran Kursu yıkıldı. Vatandaşların büyük direnişine ve Mahkeme kararına rağmen yıkılan tarihi Kur’an Kursu için yıkım emrinin Başbakan Erdoğan’dan geldiği belirtildi.
416 yıllık cami yıkılıyor
2004 yılında AKP’li Denizli Belediyesi kente meydan yapma iddiasıyla Çaybaşı ve İbadullah camilerini yıkma kararı aldı. Tam 416 yıllık geçmişi olan ve şehrin en kalabalık noktalarından İstiklal Caddesi’nde yer alan Hüseyin Ağa camisii, hemen yanı başındaki AVM nedeniyle yaklaşık 1,5 yıldır ibadete kapalı. AVM’nin yapımı sırasında Caminin zeminin çöktüğü, duvarlarının zarar gördüğü ve yıkılma tehlikesiyle karşı karşıya kaldığı ortaya çıktı.
Bak işte tayyipini eleştir önce sen. Bırak Atatürk'ü.. - +1 yıl
osmanlıca konuşan birinin türkçesini anlayamazsın
- +1 yıl
bir cami yıkıldıysa 100 tane yapılmıştır ahır olmasından iyidir
- +1 yıl
Yarı cahillik başka bir şey.
Piyalepaşa Kur’an Kursu yıkıldı
15 Temmuz 2007’de İstanbul Piyalepaşa’daki Kuran Kursu yıkıldı. Vatandaşların büyük direnişine ve Mahkeme kararına rağmen yıkılan tarihi Kur’an Kursu için yıkım emrinin Başbakan Erdoğan’dan geldiği belirtildi.
416 yıllık cami yıkılıyor
2004 yılında AKP’li Denizli Belediyesi kente meydan yapma iddiasıyla Çaybaşı ve İbadullah camilerini yıkma kararı aldı. Tam 416 yıllık geçmişi olan ve şehrin en kalabalık noktalarından İstiklal Caddesi’nde yer alan Hüseyin Ağa camisii, hemen yanı başındaki AVM nedeniyle yaklaşık 1,5 yıldır ibadete kapalı. AVM’nin yapımı sırasında Caminin zeminin çöktüğü, duvarlarının zarar gördüğü ve yıkılma tehlikesiyle karşı karşıya kaldığı ortaya çıktı. - +1 yıl
Sadece cami yıkıldı her yer cami oldu haklısın..
https://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/20413966.asp
Bu yazıyı oku.. - +1 yıl
Yazının bir kısmı..
Camiyi ahır haline getiren, CHP değil, işgal sırasındaki vandallıktı. Türk nüfusun seneler süren yokluğunda, caminin insafsızca ahır haline getirildiğini tespit eden ve bu bilgiyi Cumhuriyet gazetesine veren, bizzat, CHP’nin İzmir Müze Müdürü’ydü.
Bu sonuca nereden varıyorsun derseniz... 1936’da CHP tarafından ahır haline getirildiği iddia edilen o köydeki camiyi, 1936’da, bizzat CHP cami yaptı da, oradan varıyorum!
Seçimi ezici üstünlükle kazanan CHP’li Belediye Başkanı Tunç Soyer, CHP tarafından ibadete açılmasına rağmen, CHP tarafından ahır yaptırıldı denilen Kasım Çelebi Camii’nin medresesini restore ettiriyor. Proje hazırlandı, Anıtlar Kurulu’na sunuldu, kabul edildi, kaynak tahsis edilmesi için İl Özel İdaresi’ne başvuruldu, bugün yarın inşaatına başlanacak.
Dolayısıyla...
Söz konusu kupürün sadece “bu ne insafsızlık” tarafı doğrudur.
Mustafa Kemal Atatürk’ü camiyi ahır yaptıran kişi olarak göstermek...
Hakikaten insafsızlıktır." - +1 yıl
@bluegirll sen Atatürk'ü şimdiki çakma Kemalistlere göre yargılıyorsun hatan burda. O zaman bizde Müslümanlığı, İslamı şimdi ki çakma hocalara Ortadoğu'daki cihad adı altında katliam yapanlara göre mi yargılayalım. Zamanında Osmanlıda askere gitmemek için camilerde imamlık yapanlardan bu dini öğrenceğimize ne güzel İslam'ın özünü açıp kendimiz okuyoruz bunda ne kötülük var? Allah aşkına nato kafa nato mermer olmayın ya
- +1 yıl
yaw he he camileri yıkıyor akp tamam sol basından kopyalayıp yapıştır anca
- +1 yıl
silvercoffin 4 Xper (25-29)
bir cami yıkıldıysa 100 tane yapılmıştır ahır olmasından iyidir
silvercoffin 4 Xper (25-29)
yaw he he camileri yıkıyor akp tamam sol basından kopyalayıp yapıştır anca
----------
Yarı Cahil olmak böyle bir şey işte..
Haklısın belgelerle ya da ilgili yazılarla konuşmamak gerekiyor.. Senin gibi ak İT gazetesinden ya da tayyipten duyduklarımı gelip burada söylemeliyim.. Kulaktan dolma bilgiler daha güvenilir..
Video falanda montaj zaten. Tayyip'de gerekirse cami yıkarız demedi. Onlarda montaj.. Ah şu paralel yapı..
Ha bu arada camiye ayakkabıyla girdiler elimde görüntüler var falan demişti tayyip. Elimizde görüntüleri var, yayınlayacağız mi ne demişti.. Hala bekliyoruz. Bir haber versene yayınlar belki. s. s. s (!) (!) Sen ona da inanmışsındır.. Ah kuzumm.. Kıyamam sana (!) 25-29 yaş aralığındasın bide.. - +1 yıl
yahu ne cami yıkmasından bahsediyorsun bir tane yıkıldıysa yüz tane yapıldı diyorum siz demiyo musunz her yer cami oldu yeter artık diye
- +1 yıl
ironik bir tasfirdi algılayamışsın sorun değil
- +1 yıl
Kendinle çelişiyorsun şu an.
Atatürk'ün yaptıklarını konuşmak yerine Atatürk'ün din hakkında olumsuz sözlerini atıyorsun.. Ben de diyorum ki bırak sözlerini. Adam o kadar hizmet yapmış din konusunda.. Neden onları inkar ediyorsunuz diyorum..
Bırak o sözleri yani. O sözlerden bizene.. Biz yaptıklarını konuşuyoruz..
Ha eğer demek istediğin hem islamı eleştirip hem de diyaneti kurmuş imam hatipi açmış vs. Bunlar çelişkidir..
ben de derim ki bu cumhuriyetle yönetilen laik bir ülke olduğunun göstergesidir.. Atatürk o dönemde ülkeyi kurduktan sonra istediklerini yapabilirdi.. Ama o türk halkı için en iyi olanı seçti.. Hayır en iyisi şeriat diyorsan şeriat ile yönetilen ülkelere bak. Kuranı türkçe oku.. Sünni isen buhari ebu davud tirmizi gibi kütübi sitte de yer alan sahih hadisleri incele.. O kurallarla yaşayabilir misin bir bak..
HOŞÇAKAL :) Yazmayın. - +1 yıl
@bluegirll yüzlerine tükürür orasını bende kabul ediyorum. Ama şöylede bir şey dindar olupda Atatürk'den nefret etmek bana garip geliyor. Bende dindar biriyim kendime göre ve Atatürk'ü severim yaptıklarını düşüncelerini severim. İçki içiyodu evet bunu çok söylüyorlar doğruda. Ama senin dini anlaman için adam çalışmış mı çalışmış sana hoşgörülü mü hoşgörülü. Yani buna anlam veremiyorum astığım astık bir hiyerarşi kursa daha mı iyiydi bilemiyorum
- +1 yıl
Ataturk musluman mi degil mi, onu tartismiyorum zaten orasini Allah bilir. fakat nedense hep iyi icraatleri gosteriyorsunuz, ama adamin sozleri ne ayak?
Hala aynı şeyi yapıyorsun bak.. Kötü sözlerine odaklanacağına icraatlarına bak diyorum.. Kötü bir şey demiyorum bak.. Atatürk balıkesir hutbesinde neler demiş bak.. Onu atmıyorum dikkat ettiysen. Hala diyorum. İnancı hakkında bir şey bilemeyiz.. Önemli olan islam dini için yaptıklarıdır.. NOKTA - +1 yıl
@gallantt insanin sozu ile yaptiklari celisiyorsa altinda bir sey vardir. k. bakma, samimiyetsiz insanlari zerre kadar sevmem. Ataturk bana gore samimiyet yoksunuydu.
ha iyi icraat dediysem, sen iyi olarak yazdigin icin dedim, anl diye. yoksa bana gore mesela Ezani turkcelestirmesi, irkcilik ypmasi vs. daha bilimum sey; İgrenc hreketler. Tartismak istemiyorum. nokta. - +1 yıl
Tayyipçi birisin 14 yıl önceden falan bahsettin demin.. Yani öyle varsayıyorum..
Bir Başbakan İki Erdoğan 1-2-3-4 serisi var. İzlemişsindir galiba.. Sürekli tayyip'in döneklikleri.. Ses kaydı falanda değil yani. Montaj denmez. Videolar.
Bu neye benziyor biliyor musun..
------
Bak ben ateistim.. İnsanların kamu kurumlarına türbanla girmesini falan desteklerim.. Dinden nefret ederim. İslamiyete zerre saygım yoktur.. Çünkü kuranda 10'a yakın yerde küfür vardır.. Dinden çıkanın öldürülmesi emredilir islamda vs..
Ama İnanma hakkına bir şey demiyorum.. Bu bir çelişki mi? Atatürk'ü eleştirecek bir şey bulamayınca saçmalıyorsunuz işte..
O zaman şimdi sen bana "Madem ateistsin kamu kurumlarına neden türbanlıların girmesini destekliyorsun. Bunun altında bir şey var" diyemezsin..
Ki o bir cumhurbaşkanıydı.. Ülkeyi kuran liderdi.. Senin dinine saygısı yok muydu var mıydı bilemem.. O kadar şey yapmış sen bit yeniği arıyorsun.. Tamam bitti. Susalım. - +1 yıl
neden çevittiğine dağir kaynaklarda var bende biraz araştırmistersen. mustafa armağanın makalesini oku. ipadden yazıyorum bu yüzeen kısaca yapman gerekenleri söylemekle yetinip kısa kesiyorum. Ezanın türkçe yapılması adiliktir şerefsizliktir. ezanı anlamak için süper zeka olmaya gerek yok bu yüzden çevirtilmesinede gerek yok. dünyanın her yerinde aynı dilde okunmasıdır ezanın özelliği. Ayrıca dini diyaneti kurarak laik devletin kıskacına aldı. Osmanlıda şeyhülislamlar padişaha diklenirdi. Bunu yapabilirlerdi. ama şimdiki diyanet laik devletin ilke ve esaslarına uymak zorunda.
- +1 yıl
yaptığı inkilaplarla milletin maneviyatını yok ettiğinden niye bahsetmiyorsun. faşist devrimlerinden. şapka giymediği için asılanlardan, harf inkilabıyla yok edilen yüzlerce yıllık kültürden, son meclis konuşması herşeyi ortaya döküyor. Nankörmüşün ulan Adi müslümanların istediği dinleriyle yönetikmektir dini ortadan kaldıranı niye sevelim
- +1 yıl
Harf devriminin amacını, İsmet İnönü hatıratında açıklıyor;
“Harf devriminin tek amacı ve hatta en önemli amacı, okuma yazmanın yaygınlaşmasını sağlama değildir. Okur-yazar oranının düşük oluşunun yegâne sebebi alfabenin öğrenilmesinin zor olması değildi. Uzun yıllar devlet, eğitim sorununa eğilmemiş, kütlesel eğitime önem vermemişti. Devrimin temel gayelerinden biri yeni nesillere geçmişin kapılarını kapamak, Arap-İslâm dünyası ile bağları koparmak ve dinin toplum üzerindeki etkisini zayıflatmaktı. Yeni nesiller, eski yazıyı öğrenemeyecekler, yeni yazı ile çıkan eserleri de biz denetleyecektik. Din eserleri eski yazıyla yazılmış olduğundan okunmayacak, dinin toplum üzerindeki etkisi azalacaktı.”
Kaynak: İsmet İnönü Hatıralar Cilt 2, Sahife 223 Bilgi Yayınevi 1985 - +1 yıl
Özetle Cumhuriyet daha kurulmadan önce Kur’an’ın tercümesi fikrinin birdenbire akla gelmiş olması manidardır.
Karabekir Paşa ne diyordu?
“Kızıl Pençe”de bu anı Karabekir’in ağzından şöyle aktarmıştım: “Belli olmayan hususlardan birisi de, hükümetin din, daha doğrusu İslamiyet hakkındaki git-gelleriydi. Nitekim Kur’an-ı Kerim’in Türkçeye çevrilmesi meselesi, bu git-gellerden biriydi sadece. 14 Ağustos akşamı Türk Ocağı’nda verilen çay ziyafetinde ilk tehlikeli hamle göründü. Bakanlardan kimse yoktu. Hayli geç gelen Mustafa Kemal Paşa, bilim heyetinin şimdiye kadarki mesaisiyle ilgili görünmeyerek “Kur’an’ı Türkçeye aynen tercüme ettirmek” arzusunu ortaya attı. Şer’iye Vekili Konya Milletvekili Hoca Vehbi Efendi ve bunun gibi sözüne inandığım bazı zatlar şu bilgiyi vermişlerdi: - +1 yıl
Mustafa Kemal Paşa bu beyanlarıma karşı hiddetle içindekini tamamen ortaya döktü ve şöyle dedi: “Evet Karabekir, Arap oğlunun yavelerini Türk oğullarına öğretmek için Kur’an’ı Türkçeye tercüme ettireceğim ve böylece de okutturacağım! Ta ki, budalalık edip de aldanmakta devam etmesinler!”
- +1 yıl
bundan önceki yorumum bir öncekinindevamı değildir. kamal atatürkün aşağıdaki sözü kazı. karabekirin kitabında geçiyor.
- +1 yıl
@bluegirl
Atatürk'e ırkçı diye iftira atmışsın Bu çirkin iftiraya karşı lafı eveleyip gevelemeye, sayfalarca yazı yazmaya hacet yok... Tek bir soru sormak istiyorum...
Sen, hiç bir ırkçı komutanın, cephede savaştığı düşmanları tarafından ülkelerine anıtının dikildiğini gördün mü, 200 bin senelik insanlığın tarihinde?
Bugün Atatürk'ün, Avustralya'nın başkenti Canberra'nın Anzak bulvarında anıtı bulunur. Ve anıtta Atatürk'ün şu sözleri yazmaktadır:
"Bu memleketin toprakları üstünde kanlarını döken kahramanlar! Burada dost bir vatanın toprağındasınız. Huzur ve sükun içinde uyuyunuz. Sizler Mehmetçiklerle yan yana, koyun koyunasınız. Uzak diyarlardan evlatlarını harbe gönderen analar! Gözyaşlarınızı dindiriniz. Evlatlarınız bizim bağrımızdadır, huzur içindedirler ve huzur içinde rahat rahat uyuyacaklardır. Onlar bu toprakta canlarını verdikten sonra artık bizim evlatlarımız olmuşlardır."
aptal. - +1 yıl
@bluegirll.
- +1 yıl
ya yapmayın şunu tamam kafamı s. ktiniz !
sinanmeydan.com.tr/index.php
Bu yazıyı okuyun yeter.. - +1 yıl
Lafı yapıştırmışsın bro helal
- +1 yıl
Bu adam dini benimsiyormuş gibi gözüküp de insanları dinden soğutmaya çalıştı kusura bakma da biz dr kör değiliz kimse nankör degil kimse şerefssiz degil o arkadaşım ülkeyi parsel parsel sattı osmanlı ne kadar büyük bir ülkrydi bu adam ülkeyi satyı yeraltı kaynaklarını kullanabiliyormuyuz hayır
Çıkarttığımız bor'u altını işleyebiliyomuyuz hayır şimdi adam ezanı türkce okuttu banane gelmiş benim dilimi degiştirmiş arapça olsaydı anlayamıycakmıydık dinden girdin madem devam edelim alkol islamda haram dimi?
İnsanları alkole teşvik eden afişler asılmış küçücük cocuklara alkol içirilmiş e sen de çocuğuna alkol içirirsin artık
Faiz biliyorsundur belki haram ee adam gelmiş banka açmış sonra da türk dil kurumu var dimi ee dili değiştirdi bir zahmet o da lazım tabi o dil değişince bir çok alim cahil kalmış
Atatürk hiç bişeyi tekbaşına kendi yapmadı ona da bir emir veren vardı tabi siz sanıyosunuz ki bu adam tel başına bir devleti yıktı ve yeni bir devlet kurdu tabi canım - +1 yıl
@Tinyangel Öncelikle ülkeyi kimse parsel parsel satmadı, bu topraklar kan ile alındı çoğu yerinde Türk kanı akmasına rağmen yerel halklardan destek bulamadık ve hainliğe uğradık araplar, sırplar, rumlar, ermeniler, kürtler bize yani koskoca cihan imparatorluğu Devleti Aliyye'ye başkaldırmışlardı ve biz bu toprakları yine kanımızı vererek teslim ettik, gün gelecek o topraklarda yine Türk bayrakları dalgalanacaktır. Mustafa Kemal Atatürk kurtuluş savaşı esnasında yaptığı kahramanlık, dünyada eşi benzeri görülmemiş bir bağımsızlık ateşi yaktı. Herkesin başaramaz dediği, avrupalı emperyallerin
- +1 yıl
@Tinyangel yunan maşalarıyla birlikte anadoluya yani son kalemize girdiler. Fakat onlar karşısındakini tanımıyorlardı. Onların karşısında Trablusgarp, Libya, Filistin, Çanakkale ve en son Anadoluda'ki kurtuluş mücadelesine adını altın harflerle milletin kalbine kazımış Mustafa Kemal var'dı. Bu savaşta bir millet bağımsızlık için 5'den fazla süper güç'le savaşıp kahramanca bu toprağa kanlarını akıttılar. En sonunda emperyaller Türkleri yeryüzünden silme antlaşması olan sevr paçavrasını yırtmak zorunda kaldılar. Bu dünyada ilk defa oluyordu, dünyanın göbeği anadoluda sarı saçlı, mavi gözlü, selanikli bir Osmanlı subayının yaktığı bağımsızlık ateşi tüm dünyayı kasıp kavuruyordu. Bir büyük cihan savaşından yenik çıkmış Osmanlı İmparatorluğu tarihin en aşşağılayıcı antlaşmasını imzalamak zorunda kaldı. Anadolunun bağrında'ki öz evlatlar ise buna karşı çıkıp, bağımsızlık parolamız olan "Ya İstiklal, Ya Ölüm" diyerek Yeni, Modern bir devlet inşa ettiler.
- +1 yıl
@Tinyangel Ve sana bir soru? Askerlerin'in din kardeşim dediğin araplar tarafından katledildiğini görsen sen ne yapardın? İnsanlara arapça değilde. Türkçe kendi öz dilinde Kuran-ı kerimi anlatmazmıydın. Biraz empati kur.. zaten asıl mesele budur sevgili kardeşim, avrupalı emperyallerin dünya üzerindeki emellerine çok büyük bir darbe vuran Türk ordusu'nun başkomutanı ölümüne dek ülkeyi terketmemiş, ingiliz kralını bile ayağına getirtmiştir. Bu bile başlı başına o büyük komutanı sevmemize yeter diye düşünüyorum. Ve bor madenlerini'de çıkaramıyoruz yalanına hala inandığına şaşırıyorum. Daha yeni enerji bakanımız borcam üreteli yıllar oldu dediya:) Son olarakda Mustafa Kemalin söylediği sözler kulaklarımı çınlatıyor.. Bedenimin babası Ali Rıza Efendi, Hislerimin Babası Namık Kemal, Fikirlerimin Babası ise Ziya Gökalp'tır. Bunları öğrenirsen parçaları birleştirebilirsin. Ve eğer bir gün Türk olursan, Mustafa Kemal'in fikrinide sevebilirsin. Sağlıcakla kal:))
- +1 yıl
Mustafa Kemal’i neden sevmeyiz?
1- Ezan-ı Muhammedi’yi ve Kur’an-ı Kerim’i yasaklayan,
2- Ayete (haşa) safsata diyen,
3- Müslüman milletin başına zorla yahudi dininin sembolü olan şapkayı geçiren ve karşı çıkanları asan,
3- Türk kadınlarını çırılçıplak İran Şahı’na takdim eden,
4- Hilafet ve Saltanat için savaşıyoruz diyerek milleti aldatan ve dizginleri ele alınca Hilafet ve Saltanatı kaldıran,
5- Kâzım Karabekir’e, “Dini ve namusu olanlar kazanamazlar, fakir kalmaya mahkûmdurlar” diyen,
6-Allahû Teala’nın kanunlarını kaldıran,
7- “Gökten indiği sanılan kitaplar” diyen bir adam nasıl hayırla anılır?
BÖYLE BİR ADAMI HAYIRLA ANMAK İÇİN YA BEYNİ YIKANMIŞ, YA DELİ, YA GAFİL, YA DA İSLAM DÜŞMANI OLMAK LAZIM. AKLI BAŞINDA BİR MÜSLÜMANIN YAPACAĞI BİR İŞ DEĞİLDİR BU! - +1 yıl
@Abcçdefgğhıijklmndo islama inanmak için bence deli olamlı kişi :)
- +1 yıl
@Abcçdefgğhıijklmndo Atatürk ü çok yanlış tanıtmışlar sana sen de onların sözüne kanmış iki kitap açıp okumamışsın oysaki dinimiz oku der kendin öğren biraz da Atatürkü Kur'an'ı Kerim'i ilk Türkçeye ceviren o ilk imam-hatip okullarını açan o ayrıca Atatürk kadınlara kapanmayı yasak etmedı dikkat edersen eşi de kapalıydı ayrıca vatanı için yıllarca savaşmış birine bu lafları edemezsin
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
60Cevap
Höt! Kırarım ağzını. Küfür etme.
Dindar insanlar Atatürke derin bir saygı ve sevgi içerisindedirler. Benim gibi.
"Dinci" yani, dini paravan olarak kullanarak her türlü pisliğini "din" ile örtmeye kalkan, dini meta olarak satan, din üzerinden çıkar devşiren ve "Kur'an'ı Kerim'in bunlar dinsizdir, dinleri yoktur" dediği kişiler Atatürk'ü sevmezler.
Çünkü bu dinciler kapitalisttir, paraya tapar. Çıkarları için Allah'ı ve dinini bile satacak karakterdeki şerefsizlerden ne bekliyorsun ki? 100 yıl önce Kurtuluş savaşı ile kapitalizmin ağababalarının topraklarımızdan kovulmasını hazmedemeyen odaklar, bu şerefsizlere Atatürk'e din üzerinden saldırılmasını talimatını vermiştir.
Amaç TC yi yıkıp yetine islam cumhuriyeti kurdurup tüm müslüman kitleyi Türkiye üzerinden kontrol etme ve orta doğuda israilden büyük devlet bırakmamaktır.
Dini İslam olan bir insan, bu oyunu bozan Atatürk gibi birine saygı duyar.
Ama dini riya ve müşriklik olan kişiler ise, sırf çıkarları aksini söylüyor diye Atatürk'e düşmanlık eder. Osmanlıyı Atatürk yıktı gibi bir düşünüşe sahiplerdir. Allah ıslah etsin diyeceğim ama yok, etmez gibime geliyor artık. İçinde bulundukları küfür üzere canlarını alıp cehenneme atacaktır belki. Bakalım, görelim.180 YorumlaCevaplara verdiğin cevaplar o kadar komikki.
1. Atatürkün neden sevmez dedin
Kimse sevmek zorunda değil? ama saygı ki olmak zorundasın anayasada Ataturku savunuyor sen sevmesende hakaret edemezsin.
Peki
RTE yi neden sevmiyorsnuz desem
MKA u sevmeyen insan genelde küfür etmez
Ama Sizin gibi sözde atatürkçü olan çakma insanlar hem RTE yi sevmez hem de Başbakan da cumhur başkanı iken anasından girer neresinden çıkacağını ben bile bilmiyorum.
Öncelikle
OZGURLUK kelimesinden bir bok anlamadığını varsaymiyorum cidden Anlamıyorsun
OZGURLUK NEDİR
insan = insan
Atatürkçü = dindar
Gibi bir çok eşitliktir.
İslam dini asırlar önce geldi
Bu bizim gelenek göreneklerimiz ise 100 sene bile olmadı.
Bu ülke özgür bir ülke ise
Sen istediğini kurallar çerçevesince yapıyorsanız
Dindar insanlarda yapar.
İnsanları kılık kıyafetine sen karisamazsin
Senin ne giydiğinde ben karisamam sende şalvar giyenede turban takanada sokakta tayt giyenede karisamazsin.
Sözde ATATURKU neden sevmiyorsnuz konusu altında hakaretler yagdirmissin
Atatürk cidden benim umrumda bile değil ne olmuş adama küfür ederek günaha girerim nede saygısızlık ederim.
Müslüman yahudi ateist ya da ne olduğu beni ilgilendirmez simdi o genc olgunlaşmamış beynini alda kenara çekil.43 Yorumla
Soran+1 yılBütün atatürkçüler aynı şeyleri düşünmez bunu da hesaba kattın mı
- +1 yıl
He ya haklisin
şu an ataturke küfür ettiğimi hatırlamıyorum ama AKP ye oy verdi gim halde RTE ye ettiğim kufurleri sana etsem emin ol başkası olmak istersin Ataturku taniyormusun huyları nelerdir bilmiyorsun salen kitaptan anlatılanları öğretilmek istenileni öğrendin kimse dört dörtlük değildir ne atatürk nede rte atatürkün bir açıklamasında dini on plana çıkarırken bir açıklamasında yok saydığı gerçeğini değiştirmez.
çünkü atatürk dünya savaşında yıkılan osmanlı devletinden sonra cumhuriyette bile müslümanlığı koruduğu için sevilmez. ayrıca bunlar siyonistlerin uygulamasıdır halkları sınıflandırıp birbirine düşman etmeye çalışıyorlar. atatürk tarafı mason dinci kısımda da siyonistler mevcuttur. dünya savaşı öncesi güçlü iki tane imparatorluktan birisiydi osmanlı yanımızda gözüken almanya nın planları ile birlikte islamın en kuvvetli imparatorluğuna son verip kutsal topraklara inip avrupada vs dini bir üstünlük kurulmaya çalışıyordu ama yatın kalkın atatürk ün din için yaptıklarına razı olsun. bu arada parti siyaseti yapmıyor ve bir dine mensup değilim.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılbenim için atatürk değerli bir yöneticidir. o kadar yeniliği ülkeye getirmiş bir insana hakkını vermek lazım. ancak atatürk de bir insandı. hataları vardı. bu yüzden ona tapmak ya da sevmemek yanlış. artıları ve eksileriyle ayrı ayrı değerlendirmek daha doğru olur. yok atatürk şunu yaptı yok atatürk şöyledi diye uydurulan dedikodulara da itibar etme.
sorununa gelince. atatürk ten hoşlanmayanlar sadece dindarlar değil. birçok akademisyenin, ateistin de aynı görüşte olduğu bil. dindarların nedeni de şu kemalist kesimin yani atatürk ün yaptıklarını kendi istedikleri gibi yorumlayan, ateistliklerini atatürk ün laiklik politikası altında gizleyen insanların onlara karşı olan küçümseyici tavrıdır.40 Yorumla
+1 yılAziz nesinin bir sözü vardır. Ben de sevmem o kişiyi. ne der sanimi ateist aziz "gerçek müslümanlar atatürkü sevmez seviyorsa ya ahmaktır ya sahtekar". ben çoğu ibsan gibi boş ve cahil değşlim ve bu yüzden sevmiyorum. İslam insanı baştan aşağı düzeltmek için yaşanmak için inmiş bir dindir. bahsettiğiniz şahıs dinin toplum hayatındaki yaşanınışına beton döktüştür. Yaptığı inkilaplarla bir çok mazluma zulm etmiştir. Milletin manevi değerlerini alt üst etmiştir. dileyene hodri meytan ben kaynaklarıyla o şahsın nasıl biri olduğunu ispatlarım. Japonya çib gibi ülkeler harflerini değiştirmedikleri halde gelişmiş devletlerdir buna israil de dahil. harf devriminin amacını inçnü hatıralarında açıklıyor. Ben hem müslüman olduğunu söyleyen hem Kamal atatürkü sevdiğini söyleyen insanları sevmem saygıda duymam.
92 Yorumla- +1 yıl
son meclis konuşması yeterli bir kanıt zaten.
- +1 yıl
madem örneklerden gidiyoruz peki dostum üstad Necip Fazıl Kısakürekin bir sözü var bilir misin 'Atatürk'ün bu ülkeye yaptığı derede boğulan kızı kurtarıp kıyıda tecavüz etmeye benzer' diye bilmem mesaj iletildi mi
+1 yılherkese onyargıyla yaklasmak genelleme yapmak yalnıs olur ama bır kesım var alımlerın kesımı zamanında Atatürk onları ülkede ıstemedgı ıcın dusman keslmslerdır sebebı ulkeyı gerı goturmelerı ve ıngılızlere satmalarıdır zaten mehmet vahdettın yanı son osmanlı padişahı ancak padişah olarak saylmıyor o ıngıltereye kacmıstr şeyh saıt ısyanı din ıle ılglı topraklarımızda olan en onemlı olaylardandr arastrn gorceksınız boyle ınsanlar kendılerıne kulluk edılmesını şeyhlign kutsal oldgnu bı nevı peygamber goruldgnu kendılerıne tapılmasını ıstemıslerdır fakat Atatürk ınsanlara padısaha şeyhe degıl allah'a tapmayı ogrettıgı ıcın kuran-ı kerımı türkçelestrlip mılletımızın dın bılgısını gelıstrdgı ıcın gounu actgı ıcın sevmemıs karsı cıkmıslardır
10 YorumlaÇünkü atatürk ittihat ve terakki üyesidir aynı zamanda jön Türklerdendir. Jön Türkler ise dini arka planda bırakıp devleti ön plana çıkararak ülkenin daha iyi kalkınacağına inanan kimselerdir. Batıya olan özentilik ve hayranlıklarından dolayıdır ki , islam'ın ülkeyi geride bırakacağına inanırlar. Çok tabii ortadadırki atatürkün çoğu inkilabı islama ve müslümanlığa ters düşen , insanların dini hayatını yaşamasına engel olan devrimlerdir.
21 Yorumla- +1 yıl
mesela takke dimi ya da mesela ezan aslında öldürülen imamlar da sevmemek için bir sebep çok kararsızım çok. RABBİM ISLAH ETSİN İNŞALLAH...
dindar insanlar atatürkü sevmez die birşey yok biraz saçma olcak dinciyim türkçüyüm ırkçıyım Atatürkü seviyorum
Ülkücülerde Dindardır Atatürkü severler laf söyletmezler
Bide Ak parti kölesi olmuş Atamız kuranı türkçe yaptı die Dinsiz damgası vurmuşlardır halbuki atamız halkımız geri kalmasın okusun öğrensin diye yapmıştır Başbakanda kuranı kürtçe yapmıştır ona bakılırsa akp partililerin başbakana dinsiz demesi lazım15 Yorumla- +1 yıl
sen herşey olduğunu iddia edip hiç bir şey olmayanalardansın. ekmeleddin gibi.
- +1 yıl
ırkçılığın islamda yeri yoktur yeni yeni din çıkarmayın
- +1 yıl
dinciyim ırkçıyım kjdhsfskjfks süper hz muhammed veda hutbesinde diyor ırkçılık yapan ona çağıran onun için savaşan bizden değildir
Eskiden benimde bir arkadaş vardı kız tabi ismini veremiyorum kendisi imam hatibe gittikten sonra beyni yıkandı Atatürke karşı öyle küfürler ettiki ben dedim neden sevmiyorsun Atatürkü diye oda dedi arapçayı kaldırdı şerefsiz e orspu biz tarih boyunca ne ara arapça konuştuk işte bunlar tarih bilmediği için böyle bütün cahillik bundan oluyor gerçek türkün ne olduğunu bile bilmeden eleştiriyorlar biz sadece osmanlıdan yetişmedik (sevmediğim için baş harfini büyük yazamadım)2 veya 3000 yıllık tarihimiz var Karahanlılar Selçuklular vs vs yapmayı lütfen kim olduğunuzuda unutmayın ve tarihte biz islamı kendimi seçmişiz gibi söylentiler var doğru değil islam araplara aittir türklere değil YAŞASIN TENGRİ
41 Yorumla- +1 yıl
islam dini ırkçılık bölücülük yapmayan ve bütün ümmete gelen bir din yani arap türk zenci beyaz kürt laz hiçbirini ayırmaz şimdi açık açık yazıyorum anla diye ama bilmiyorum ki sende de o kapasite varmıdır islamiyet yani müslümanlık kendin seçmediğini ve bunun sana verilen kötü bir şey olduğunu düşünüyorsun değil mi şuanda islam dini hariç senin gibi cahil olanlar sana birçok din oluşturmuş zaten dilediğin gibi onları seçip cehennem azabını kabullenebilirsin bu tür insanların yanarken çırpınmasını görmeyi o kadar çok istiyorum ki umarım o zman da böyle rahat konuşabilirsin :)
+1 yılçünkü onlar yorgo tohumudur kendilerinin milli mücadelede ciddi acıları vardır artık ata nasıl koyduysa bir geçmedi ve geçmeyecek hatta bir foto paylaşıyım yunan yorgolar ile poz vermiş sarıklı cübbeli hocaların fotosu var elimde yunan arşivinden alınma...
20 Yorumla
+1 yılElhamdülillah müslümanım ve Atatürkçüyüm.
Ayrıca Osmanlı’da yaklaşık 300 yıl boyunca din içerikli toplam 143 eser yazılmıştır. 1924 yılından 1950 yılına kadar ise Türkiye'de 352.000 takım dini kitap bastırılmış ve yurdun en ücra köşelerine kadar dağıtılmıştır. Bu kitapların dağılımı şöyledir: 45.000 adet Kuran-ı Kerim tercüme ve tefsiri (19’ar cilt), 60.000 adet Buhari Hadisleri tercüme ve izahı (12’şer cilt), 247.000 adet din kültürü eserleri…
KALBİ KARARMAMIŞ olan insan bunları görür.20 YorumlaSadece atatürke tapıyorum demen bile sordugun sorunun cevabı.
108 Yorumla
Soran+1 yılistediğime taparım sizene illa tanrıya mı tapmam lazım ben Birşeyler yapana taparım
- +1 yıl
İnançlı biri değilse yaradana değil Ataturke tapmasi komik olmaz
- +1 yıl
Tanrı nedir lan it kurusu ALLAH diceksin bu bir Tanrı dediğin seni yarattı bunu unutma beynine oksijen gitmeyen amsalak laikliiği getiren bir insan dinle ilgili ne yapar? Hiçbir şey kemalistler kaybolun buradan Elhamdülillah müslamanım ve laiklik isteyen bir insan müslaman değil diyorum.
- +1 yıl
Tanrı nedir lan it kurusu ALLAH diceksin bu bir Tanrı dediğin seni yarattı bunu unutma beynine oksijen gitmeyen amsalak laikliiği getiren bir insan dinle ilgili ne yapar? Hiçbir şey kemalistler kaybolun buradan Elhamdülillah müslamanım ve laiklik isteyen bir insan müslaman değil diyorum
Gizli Üye(30-35)+1 yılDinciyim Atatürk u sevyrm ve dinciler atatrke kzmyolar ama soyle diyolar neden diger olen askerlermzi soylemeyolrda sadece ataturk deniliyo dyolar snra bide alkol kullanmasna kzyolar ama doğru bisey yapms bu olur ama yalnz basnada yapmams ki dyolar bide osmanli meselesi var tbi
00 Yorumlaatatürke tapıosun? O da bir tanrı olmadığına göre işin yaş...
80 Yorumla
+1 yılAtaturku dine karsi olanlarin cok fazla sahiplenmesinden sanirim
Ama şu an kim nederse desin tayyip erdogandan daha cok ataturku seven birini tanimiyorum acikcasi
Herseyini ataturke borclu bir musluman onun koydugu kurallar ve devrimler sayesinde cumhurbaskani10 Yorumlaçünkü atatürkçüler islama saygılı değiller. kapanmaya karşılar kapanan kızları kınıyorlar dindarları hor görüyorlar hal böyle olunca onlarda atatürkü değil atatürkçüleri sevmiyorlar daha çok
215 Yorumla
Soran+1 yılEmin misin Atatürke saldırıyor hepsi, Atatürkçüler dincileri sevmez değil siz arap ülkesi yapmaya çalışırsanız tepki gösterirler doğal olarak
- +1 yıl
''siz'' hitabını kullanma yavrum ben ne Atatürkçüyüm ne de yobaz bir dindar ben Mustafa Kemal Atatürk'e tapmıyorum ama onu seviyorum ve saygım sonsuz. Vatanımı ve milletime aşığım. Bayrağıma söz ettirmem dinimide doyasıya ve gönlümce yaşarım çünkü Müslümanım bu düşüncelerime ne yobaz bir dindar ne de Atatürk'e tapan zavallı mahlukatlar karışamazlar
Soran+1 yılsen Türbanlı gibi tavır aldın o yüzden yazdım, pardon
Bende türbanı sevmem kadını aşağılıyor ama kimseye neden taktın demem
Soran+1 yılyazdığımı tekrar oku? sonra anla
Soran+1 yılyo hakkım var
Soran+1 yıltürban aşağılar çarşaf köle yapar
Soran+1 yılYargılayamaz demedimki iyi oku sadece nedenini merak ettim dedim
Soran+1 yılHayır saçmalama ben sadece nedenini merak ettim, Biri bana neden ateistsin dese bu da yargı?
- +1 yıl
tabi canım tepki gösterirler sadece tapıyorum ne demek gözünü seveyim ya o terimin kullanılması bile uygun değilken sen sınırları çok aşmışsın çok. RABBİM ISLAH ETSİN
- Gündem konusunda 442 cevap paylaştı.
+1 yılYorumlara baktım da cahillik hat safada normaldir sevmemelerisevmemeleri laikliği beğenmeyenler diğer ıslam ülkelerine bir baksınlar adamlar sürünüyor bizimkilere rahat batıyor diğer ülkeler gibi olsak Ataturk diye ağlamaya başlarlar.
22 Yorumla- +1 yıl
Acıyorum...
m. kemal atatürkü sevenler neden dindarları sevmez?
33 Yorumla
Soran+1 yılÜlkeyi arabistana çevirmeye çalıştıkları için.
- +1 yıl
M. kemali cok seviyorum dini icinde yasatan dindarlarida cok seviyorum saygi duyuyorum ama dindariz diye gecinen bir biktan haberi olmayan cahilleri sebmiyorum
Ben Aziz Nesin'in dediklerinin aksine Atatürk'ü seven bir müslümanım
Ben bir sahtekar değilim ama cahil miyim işte ondan emin değilim
Sadece...
Atatürk hakkında yazılan tarih çok değişken ve tam olarak bilemiyorum
Atatürk'ün bir ateist olduğu zaten ses kayıtlarından aşikâr ama bilmiyorum içimde hep yenilikçi ve devrimci bir kişiliğim bu yüzden yaptığı inkılaplardan hiç şikayetçi olmadım
00 YorumlaKomple Listelemişsin Fakat Sen Bunları Yazarken Veya Mustafa Kemal Atatürk Bunları Yaparken Yanındamıydın Kardeşim Diyorsunki Rize’de Dersimi Bombalatmadı Yanlışın Var Dersim’de Devlete Baş Kaldıran Dengesizlerin Kellesini Almış Bulundu Sözleri Çarpıtarak İnsanlara Aktarmayın Gerçi Siz Ne Bilirsiniz Ecdadına Sahip Çıkmayan Vatanına Sahip Çıkamaz
10 Yorumla
+1 yılAtaturke tapanlarin cogu Allah katinda Allah'a sirk kosmus sayilir ve bu nedenle cennete giremez sevgili peygamberimiz hadislerinde bahsetmiş kim Allah'a şirk koşarsa cennete giremez demem o ki kardesim sevin hakeret ettirmeyin koruyun ama tapmayin sonunuz hic hayir degil valla
Hadi eyvallah10 YorumlaGündem konusunda 446 cevap paylaştı. Bende dindarim ama mustafa kemal atatürk den nefret etmem o olmasaydı hala daha Hatay Fransızların elinde olurdu. !
30 YorumlaElhamdülillah ben dindarim ve bir sorunum yok.
Devlet ve millet adına çok güzel şeyler yapmış bir büyüğümüz olarak görüyorum20 Yorumla
+1 yılMÜSLÜMAN OLDUĞUM İÇİN ALLAHA ŞÜKÜR TÜRK OLDUĞUM İÇİN ATAMA TEŞEKKÜR EDERİM.
YANİ KÜÇÜK HANIM DİNDAR OLAN ATATÜRKDEN NEFRET ETMİYOR !00 Yorumladünyada iki müthiş Mustafa var. Biri Muhammed Mustafa Diğeri Mustafa Kemal ATATÜRK ikisi ordu devlet başkanı ikisi seçimlerden yana ikisi cahilliğe savaş açan ikisi insanları insan yapan liderlerdi
52 Yorumla
+1 yıl80 yıllık tarihe bak anlarsın dinimizde put haramdır :)
80 Yorumla
+1 yılatatürkü din düşmanı olarak görüyor cahiller de ondan
40 YorumlaÇünkü ıslamda tesettür var ama ilke ve İnkılap lar ters düşüyor. Bence ingiliz baskısı vardı kimseyi o an suçlamak olmaz
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılOnlar gidip r. t. e nin götünü kılı olsunlar. Ben Mustafa Kemal Atatürk için ölmeye hazırım... Onlara ne anlatsan boş zaten g*t kılı olmakdan vazgeçiremeyiz çünkü orada asalak yaşıyorlar onlar.
10 Yorumla- Gündem konusunda 7,1b cevap paylaştı.
+1 yılsevmemeleri söylenir.
karalama kampanyaları yapılır. videolar vardır mesela asla montaj olmaz, ayaklanmayı bastırmadı katliam yaptı derler gibi gibi10 Yorumla - Gündem konusunda 6,1b cevap paylaştı.
+1 yılGenellemen hos degil. ben seviyorum.. bu durumda ben ya dindar degilim ya da Atatürk u sevmiyorum ama iki secenek ve genellemen yanlis olmus oluyor.
05 Yorumla
Soran+1 yılBen sevmeyen dindarların neden sevmediğini sordum!
Soran+1 yılhemen bir alınma ne biçim insanız
- +1 yıl
Arkadasim alinma durumu yok cumleni tekrar okursan benim dedigim gibi bir anlam çıktığının farkina varırsin...
Soran+1 yılokudum ve sen kıtsın
- +1 yıl
Okudugunu ve yazdigini anlayamıyorsun o vakit... sizin gibi insanlar Ataturku severek ancak leke getirirler... uzgunum insanlara saygili ve seviyeli yaklasmadigin surece kalıplarin icinde bogulursun... benim diyecegim bu kadar. tartisma insan olanlarla yapilir.. yani insan gibi medeni sozunu lafini bilenlerle. hakaret etmek bana yakismaz.. ziyi gunler..
Aslında Öyle Ayırmamak Gerek Dindar insanlarda her Türk gibi Mustafa Kemal ATATÜRK 'ü sever fakat bu yobaz cahiller var kendileri dindar sanan insanlar işte onların yüzünden bu izlenim oluştu
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılresmi tatil pazara alndı gidemiyoruz
laiklik sayeseinde okullarda kapalılar okuyaöadı halbuki özgürlük demokrasi vardı
askeriyedede aynı
kısaca yaptıgı devrimler hep islam karsıtıydı56 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@asikız128 ticaret için ben de biliyorum ben cuma namazı kılamıyosam ilk srumlusu kim
ayrıca müslüman bir insanın şeriata yani Allahın kanunlarına karşı cıkması dinden cıkmadır irak suriye beni ilgilendirmez onlar ya gerceği uylamıyor ya da masumlara uygulanıyo şeriat demek arap demek değildir
Cevap sahibi+1 yıl@asikız128 şeriat olsaydı belkide ne hain kalırdı ne katil ne tecavüzcüsü şimdi canı sıkılan adam öldürüyo
Gizli Üye(30-35)+1 yılnedenini buyuk ilim sahibi insanlara cok cektirdigi ve kurana hakarette bulundugu icin
tapiyotrum derken arkanda sana ne birakti bos sozlerden ibaretten baska31 Yorumla- +1 yıl
atatürk tam bir o. c onun anasını seveyim kendini mumyalatan bir piçten ne beklenir arkadslar sizde atatürkü savunmayın kardeşim yunanistanlı
https://www. youtube. com/watch? v=_woEOiu3_Kc belkide bundan dolayı bilemiyorum ama ben hem dinimi hem Atatürk'ü seviyorum.
00 YorumlaÇünkü Atatürk'ü seven insanlar sürekli kıyaslama yapıyor bu da müslüman kesimin sevmemesine hatta nefret etmesine sebep oluyor.
21 Yorumla- +1 yıl
nede mi sevmiyoruz arkadaş sorarken cevap vermiş zaten tapıyorum diyo yani tek diyebileceğim RABBİM ISLAH ETSİN
Çünkü yeniliklere, bilime, teknolojiye karşıdırlar ama sıra teknolojiyi kullanmaya geldi mi hiç affetmezler. Bardağın hep boş tarafına bakarlar.
00 YorumlaHayır böyle bişey yok bu bir önyargı ve tüm insanları genellemek gerçekten mantıksız
00 Yorumla
+1 yıleskidendi onlar.. artık dindar nesil ve atatürkü seven gençler yetişiyor. senin o kasdettiklerin yobaz zaten.
10 YorumlaZamanında İngiliz ajanlarının oyununa gelmiş dedeleri yüzünden
00 Yorumlaateist bir arkadaş vardı, Atatürk'ü hiç sevmezdi. başka soru/n?
50 Yorumla
+1 yılateist aziz nesin bir musluman. ataturku sevemez seviyorsa ya ahmaktir ya da sahtekardir diyor.
30 Yorumla
+1 yılBnde dindarim ama bu sorunun cevabini bende bilmiyorum ki ben saygi duyarim
00 Yorumlane alaka Atatürk'ü seven dinsiz mi? biz dinsizmiyiz?
20 Yorumla
+1 yılDindarların kuyruk acısı vardır kendileri gibi dini kullanan hacı hocayım diyenleri astırdığı için.. müslümanım severim aksine...
00 Yorumla
+1 yılBir çok sebebi var.
Ben Konyalıyım. Konyayı cezalandırması sevmemem için yeterli bir sebep.10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılİngilizlerin maşası kuklası adamdı neyini seveyim. Kafir seversen kafir olursun
104 Yorumla- +1 yıl
O yuzden bu devleti sana verdi ingilizlere vermedi sende haklisin
- +1 yıl
@gulsenkocun bu devlet mi vardı eskiden eskiden osmanlı vardı kusra bakma da o bize türkiyeyi verdi.
+1 yılCahilliklerinden bir boku okumayip etneyip körü körüne rivayetlere inandiklari icin
01 Yorumla- +1 yıl
YA DA ARKADAŞ GİBİ GEREKSİZ BİRİNE TAPAN BİRİ DEĞİLİZDİR BELKİ. RABBİM ISLAH ETSİN.
+1 yılben dinine bağlı biri olarak severim atamızı. Atamızın yapmadığı şeyleri yapmış gibi gösterenin dinle alakası yoktur zaten.
10 Yorumla
+1 yılalkol aldığı için bide mason olduğunu düşünüyorlar ama bilmiyorlaki o olmasa dinlerini yaşamayacaklarını
01 YorumlaDindarlıkla alakalı bir durum değil, eğitimsizlik ya da yanlış eğitimle alakalı bir durum. Dindar yani dinine bağlı insanları Atatürk üzerinden kötülemeye gerek yok.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAtatürkü sevmiyo değilim ama Atatürkcüde değilim. Aşağıda ben bir şey yapana taparım demişsin ahirette seni Atatürk kurtarcak ya zaten. Neyse ne dinde zorlama yoktur zaten ama çok pişman olacaksınız.
11 YorumlaAkpyi seviyorlar rtede Atatürk ü sevmesinler diye kışkırtıyor işte.
00 Yorumlaben dindarım ama severim onlar dindar görünüp beyni yıkananlar
10 YorumlaDindar insanlar Atatürk'ü sevmez diye bir genelleme yapmak çok yanlış ve millet olarak en büyük hatamız bu genellemeler.
00 Yorumladındar lık la alakası olmadıgını dusunuyorum bu konu nun? sonuc ta ıkı taraf ta musluman? bırı dını ne baglı bırı ıse ozgur ?
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılçok basit çünkü atabüsünüz DİN düşmanı ayyaş bir ateistti
00 Yorumla
+1 yılbence bunun tek sebebi sizin gibi insanlar sorulan bu sorular. Muhafazakar bir insanın Atatürk ile bir sorunu yoktur. ama sizin gibi örümcek zihniyetler Atatürk ü sahiplenerek zarar veriyor bence.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılya bilmiyorum ama dün bir adamla konustum sevmiyordu nedenini sordum eşcinsel dedi siktiriyodu kendini dedi nekadar dogru bilemiyecegim
02 Yorumla
Soran+1 yıloha :D yok artık
- +1 yıl
SEN DE HEPTEN CAHİLMİŞSİN BE EVET SEVİLMEMESİ GEREKİYO AMA SALLAMIŞSIN SANKİ BİYERLERDEN
Bizi çağdaslastrmaya çalıstgı için demokrasiyi getirdiği için sevmiyorlar.. Sabit fikirliler
00 Yorumla- Devamını Gör (26)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar