Hayır anlamıyorum gazze diyorlar filistinli insanlara üzülüyorlar bugün atatürk bizi o kölelik o zihniyetten kurtarmasaydı bizde o durumdaydık ve biliyorum ki kız akpli ve akp tarafını tutanlar Atatürkü sevmiyorlar. Bende kürdüm ama yasasaydı o adama 1000 tane canım olsa feda ederdim. Dediği lafı Kaldıramıyorum.. Atatürkü toprak almamısmıs içki içiyormuş tamam içebilir ama toprak almaması nedir 2 tane uyduruk kişinin saçma hikayeleri ile resmen milletin beynini yıkıyorlar buna karsı çıkmaktan gerçekten yoruldum artık. İnsanlar ne zaman uyanacaklar
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Atatürk’ü sevmeyen şeriatla yönetilen bir ülkeye gidebilir. KÖKÜNE KADAR TÜRKÇÜYÜZ. Siyasal islamcıları istemiyoruz
Bir tane ucube katılmamış ahhshahd kürt kesin
Atatürkün laflarınıda değiştiriyorlar adam sana siyasetle din yürütülmez diyo sense Bugün nankörlük edip din düşmanı diye yaralıyosun sözlerinde. Bu nankörlük yani bayağı nankörlük
Özgür düşünceden uzak geleneklerine ve saçma inançlarına sıkı sıkıya bağlı insanlar çünkü
Filistindeki insanlar gibimi olmak istiyorlar
Tam olarak öyle olmak istiyorlar.
Ben köle olmak istemiyorum ama bu yurdumdan fırsatım olsa bile çıkmam beni göndermek isteyeni gönderirim.
Kaçanlarada tepki gösteriyorum. Atatürkte bırakabilirdi ülkeyi ama o savastı bizim insanların sonu çok baska yerlere gidiyor
Bide kız diyo niye kapanmıyorsun. Bu bir özgürlük benim alanım buda senin. Sen kapalısın saygı duyuyorum ben kapanmayı düşünmüyorum dedim. Açıklığın elbet adabı var benim giydiğim crop normal kadın dediğin kapanır lafı bana göre doğru değil burası Suriye değil dedim buda benim arkadasım ama siyasette çakısıyoruz benim siyasi görüşümün farklılığını bikerek hem hoşlanmıyor hemde arkadasım olmayı bırakmak istemiyor
Çok sinir bozucu biriymiş, umarım kurtulursun
Saçma inanç derken islamdan mı bahsettin
Aptal çoğunluk her zaman olacak. Önemli olan insanların azıtmamaları için huzurlu bir toplum kurmak.
Konusunca yanlıs olanda biz doğrular olunca zoruma gidiyor gerçekten yıprandım
Eski sevgilimlede siyasi görüşüm farklıydı senin kalbini kırarım demişti biri sırf kürt olduğum için işyerinde kürtleri desteklemiyorum dşye zorbalığa uğrattı bazıları neden anadilin kürtçe bilmiyorsun diyo mesela çok şey var yani 2 yıl sabretmem lazım kurtulmak için ama sabır tası olsa çatlardı diye düşünüyorum. Doğuda barınamıyorum. İnsanları beni sevmiyor
O kötü mü doğu
Bayağı bozulmus ya da öncedende böyleydi küçüktüm diye bilmiyordum
Ortamını değiştir ben olsam dayanamam
İzmiri kazandımda üni olarak ama sıkıntılarım var 2 yıl sonra kalıcı yerleşicem ben doğuya ait değilim bura beni hak etmiyor
Doğu niye sevmiyor seni atatürkçü olduğun için mi? Doğuda atatürkü sevmeyen çok var
Bende sevmiyorum ama saygı duyuyorum. Kimse kimseyi sevmek zorunda değil ama saygı duymak zorunda.
@gizemliherifYARRAGİM
@gizemliherifYARRAGİM Defol git salça olma bana
@gizemliherifYARRAGİM Atatürk'ü sevmiyorum diye bana Kürt mü dedin sen! Lan olum ben %100 orjinal Türk'üm ve benim milliyetçiliğimi sorgulamak senin haddin değil.
Terbiyesizleşmeyin isterseniz.. Saygı diyorsunuz bu ülkede saygı denen kavram bile olduğunu düşünmüyorum herkes birbirine bir şey dayatma peşinde. O adam sana düşünce özgürlüğü de verdi bugün konusabiliyorsan rahatça buda o adamın sayesindedir.
Biraz tarihi araştırın, yabancıların tarih arşivlerini kurcalayın.
Yabancı diyorsun madem ilgini bu taraflar çekmiyor neden buradasın?
Kendince lafmı sokuyorsun cahil.
Yo laf sokmadım Şu an sana mantıklı bir soru sordum cevap veremeyince sen lafınla vurmaya çalısıyorsun
Sen bana madem ilgini bu taraflar çekmiyor diyorsun! Ben sana burası ilgimi çekmiyor diye bir şey demedim. Yabancı devletlerin tarih arşivlerine de bak dedim. Kendince bana laf sokmaya çalıştın.
Bişey sorabilir miyim. Namaz kılıyor musunuz 5 vakit
Kılmıyorum. Fakat sorumla ne alakası var?
Cevabı okuyan anlamını anlar hanımefendi bosverin siz
“Hiçbir Müslüman Atatürk’ü sevmez niye sevsin ki yaptığı hiçbir şey İslam’ın lehine değildir. Eğer bir Müslüman hem Atatürk’ü seviyor hem de Müslümansa ya ahmaktır ya sahtekar ya da cahildir.”
He namaz kıldın dünyayı kurtardın he senden mükemmeli yok he anladım. Siz cennete biz cehenneme
Namaz kılıpta zinaya göz diken sahte müslüman erkekler bana masal okumayın kaçınız eşinize sadıksınız az çok biliyorum sizi. Karınızı kapatıp sokakta yapma dediğin karının arkasından kıçı bası açıklarla aldatıyorsunuz. Bu din değil değiştirdiğiniz kadını köleleştirmeye çalıstığınız eski zihniyeti siz istiyorsunuz
Sen neden dindarlara dusmansin ki
O zaman kadını dövüp eve kapstıyordunuz 5 tane helal diye karı alıyodunuz oh tabi erkekçil zayıf kadınların üstünlük taslayan namus diyip asıl namussuzların siz olduğunu konusunca kaldıramıyorsunuz
Kuzum sakın ol. Kusursuz olan müslümanlar degildir. Kusursuz olan islamdir. Sen şimdi kendini neden bu jadar ele veriyorsun ki. Neden Atatürk'ü seven herkes dine bu kadar düşman. Bı 5 dk kafa yorsana buna.
Ben dindarlara düşman değilim asıl anlamadığınız sey su. Ben sizin bana dayattığınız seyleri sevmiyorum diye size göre din düşmanı oluyorum. Ben herkesin özgür bir birey olarak yasamasını istiyorum. Sen dinini orada yasa benim namaz kılmam veya kılmamam kapanmam veya kapanmamam kimsenin haddine bişey değil ama saka gibi sen nşye kapanmıyorsun bu günah dedi bana güldüm günahımı sen mi tasıcan dedim. Bu zorbalıklar beni yoruyor ve nankör insanlara tahamülüm kalmadı
Tatlım ben sadece sana dini nasıl yaşadığını sordum ve almak istediğim cevabı aldım. Sonra da aziz nesinin sözünü paylaştım. Senin neden bu kadar zoruna gidiyor ki bu. Ben sevmek zorunda mıyım herkesi. Ki sevdiğim yönleri de var sevmediğim yönleri de. Ama siz neden bu kadar kendi dininize yabancı neden bu kadar kendi dininize dusmansiniz. İslamiyeti bilmeden müslümanlarin davranışları üzerinden bana atıfta bulunuyorsun. Kuranı okudun mu. Peygamber efendimizin hayatına baktın mı. Tefsirlere göz attım mı. Sen ne biliyorsun ki İslamiyet'le ilgili de bana burada maval okuyorsun. Rabbin sizi affetsin. Rabbin sizi doğru yola sevketsin
Biz dine düşman değiliz diyorum. Yarattıkları din bu öncesi gibi değil hiçbir şey. Mesela islamda kapan diyorlar bu kadının kapanması değil göze inilen o haya perdesini kapa zinadan sakın diyo ama insanlar çarsaf giyo herkes bası örtülü diye namuslu oluyor algısı var anlatabiliyormuyum
Amin amin
Bütün islam dunyasi kapanmayı yanlış mı anlamış diyorsun. Senin kaynağın kim. canim
İslamda tesettür var bunu reddedemezsin
atatürkü seviyoruz onun arkasına sığınıp dolap çevirenleri yadırgıyoruz
Beyinleri yıkandığı için ve araştırmadıkları okumadıkları için
Nankör oldukları için
Cahiller ve kafalarida calismiyor.
kanıbozuk tarih bilmez oldukları için
Soyları belli olduğu için sevmiyorlardir
hain oldukları için
Anlamıyorlar ondan