Atatürk'ü sevmeyenler neden sevmiyor?

Arkadaşlar selam ben bu soruyu çok merak ediyorum Şili, Japonya, Amerika, Kanada, Meksika gibi ülkelerde bile sevilip sayılan, heykeli olan, bu devletin kurucusunu neden sevmiyor insanlar? Yani biliyorum evet Atatürk deistti ama ne fark eder? Bazıları tekke ve zaviyeleri kapattı diyor, bazıları kapanmayı yasakladı diyor, bazıları din adamlarını astı diyorlar ama hepsinin mantıklı bir cevabı var. O dönemde din adamları vergiden ve askerlikten muaftı. İnsanlar muaf kalmak için tekkelere zaviyelere sığınıyorlardı. Bu yüzden kapatıldı. Asılan din adamları yalancı, alaşağılık insanlardı. Ayrıca kapanmak asla yasak değildi kapanana kimse karışmıyordu. Kimisi de "Atatürk içki içer savaşı izlerdi" diyor. Ve bunu diyen insanların tarih bilgisi 0. Evet Atam içiyordu. Ama asla 16 Mayıs 1919'da ortalığı dindirmek için, suikaste rağmen o bandırma vapuruna binip Samsun'a giden adam hakkında kimse "zaten savaşmıyordu sadece izliyordu" diyemez. O çok dindar dediğiniz E*doğanın bile rakı masalarında rakı içerken fotoğrafları var. Yine o dindar dediğiniz E*doğan dua etmeyi bile bilmiyorken Atatürk TBMM'nin açılışında dua etmiştir. Fotoğrafları bile vardır. Kadınlara seçme, seçilme, din özgürlüğü, ifade özgürlüğü gibi her türlü hakkı veren adama kimse saygısız davranamaz. Mesela şöyle düşünün kadınların hiç hakkı yok ve anneniz her gece farklı adamın altında inliyor. Sizin babanız kim daha belli değil. Anneniz sadece erkeklere hizmet eden, daha düşüncesini bile ifade edemeyen bir aş*fte. Eğer kadınlar 21. Yüz yılda vekil olabiliyorlar, aday olabiliyorlar, cumhurbaşkanı seçebiliyorlarsa Atatürk sayesinde. Yani söyleyeceğim o kadar çok şey var ki anlatsam sığmaz. Sadece bir kere o döneme gidip Atatürk'e sarılmayı, onu görmeyi o kadar isterdim ki anlatamam. İyi ki varsın Atam ❤️🫶🏻
Atatürk'ü sevmeyenler neden sevmiyor?
Cevapla