Türkiye'de doğduğum için çok şanssız hissediyorum, sizin de böyle hissettiğiniz oldu mu?

Gereksiz milliyetçilik yapanlar yazmasın. Ülke kavramım yok ama neresi beni rahat ettiriyorsa orada yaşamak istiyorum. Burada herkes herşeyi dine bağlıyor, sürekli dine göre şöyle böyle diyor ve başkalarını da buna zorluyor. Düşünüyorum da İskandinavlar ne kadar şanslı olduklarının farkındalar mı acaba? İsveçli bir kadın olsaydım, istediğim gibi giyinir, gezer, seks yapar, kültürel anlamda daha rahat gelişirdim. Ama burada şort giyince atılan laflar, taciz tecavüz olayları, haketti diye ayıplanmak, toplumunun özel hayata müdahalesi, cinsel baskılar, zorbalık, namus vesveseleri vs. artık çok canımı sıkıyor. Yabancıların yaşadığı gençlikle bizimki çok farklı cidden. Ne kadar şanslı olduklarını bilmiyorlar, keşke orada doğsaydım.. Haksız mıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Güncellemeler
+1 yıl
Yazdım sana
Türkiye'de doğduğum için çok şanssız hissediyorum, sizin de böyle hissettiğiniz oldu mu?
Cevapla