Gereksiz milliyetçilik yapanlar yazmasın. Ülke kavramım yok ama neresi beni rahat ettiriyorsa orada yaşamak istiyorum. Burada herkes herşeyi dine bağlıyor, sürekli dine göre şöyle böyle diyor ve başkalarını da buna zorluyor. Düşünüyorum da İskandinavlar ne kadar şanslı olduklarının farkındalar mı acaba? İsveçli bir kadın olsaydım, istediğim gibi giyinir, gezer, seks yapar, kültürel anlamda daha rahat gelişirdim. Ama burada şort giyince atılan laflar, taciz tecavüz olayları, haketti diye ayıplanmak, toplumunun özel hayata müdahalesi, cinsel baskılar, zorbalık, namus vesveseleri vs. artık çok canımı sıkıyor. Yabancıların yaşadığı gençlikle bizimki çok farklı cidden. Ne kadar şanslı olduklarını bilmiyorlar, keşke orada doğsaydım.. Haksız mıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Güncellemeler
+1 yıl
Yazdım sana
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer