Eskiden türkiyede olmaktan gurur duyardım, şimdi ise keşke avrupada biryerde doğsaydım diyorum, sizde de aynı mı?

Bu kadar hayatı zorlaştıran bir ülkede doğacağıma avrupayı tercih ederdim, hiçbir şey adil değil, paranın kıymeti yok, avrupada herkesin altında mercedes fıstık gibi evleri var, istediği zaman evleniyor, sevişiyor ayıplanmıyor, burada sarılsan başlıyorlar azarlamaya, insanı anlayışsız, kalitesiz, eskiden müslüman olmama vesile olduğu için bu ülkede dpğmaktan mutluydum artık onun da bir anlamı yok, gavurlar bizden çok daha güzel hayat yaşıyorlar, avrupada doğsaydım keşke

Eskiden türkiyede olmaktan gurur duyardım, şimdi ise keşke avrupada biryerde doğsaydım diyorum, sizde de aynı mı?
Cevapla