Kişilik & Karakter Türkiye'de doğmasaydınız eğer nerede doğmak isterdiniz? Su_perisiii00 Takip Et Yoda Yaş: 25 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Ben İsveç Norveç taraflarında Doğmak isterdim oraları çok seviyorum.Siz peki nerede doğmak isterdiniz? Türkiye'de doğmasaydınız eğer nerede doğmak isterdiniz? Cevapla Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et
NecatiG Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 100% 1 yıl Finlandiya da doğmak isterdim oradaki eğitim kalitesi gerçekten harika 1 0 Yorumla
BeyazMamba Takip Et Master Yaş: 32 , eic 51% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,3b cevap paylaştı. Japonya olabilir. 🤔 0 0 Yorumla
güneyjdm Takip Et Master Yaş: 33 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1b cevap paylaştı. Norveç Hollanda 0 0 Yorumla
Culdesac Takip Et Master Yaş: 31 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 11,9b cevap paylaştı. Londrada 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Finlandiya da doğmak isterdim oradaki eğitim kalitesi gerçekten harika
Japonya olabilir. 🤔
Norveç Hollanda
Norveç ya da Finlandiya
Usa florida
Güney Kore
Deutschland.
Doğmak istemezdim
Londrada
İngiltere