Yurtdışında yaşayıp keşke Türkiye'de olsaydım diyen tek ben miyim 🥲?

Ne güzel olurdu burada herkes gavur bıktım artık Türkiyede olsaydım miss her yerde Türkçe konuşurdum oralarda yabancılık hiç çekmezdim :(

Yurtdışında yaşayıp keşke Türkiye'de olsaydım diyen tek ben miyim 🥲?
Cevapla