Modern Tıp Doğaya, Evrime, İnsana Ve Hatta Tanrıya İhanet mi?

Evrim veya yaratılış konumuz bunu tartışmak değil. Kim neye inanıyorsa artık, doğada muhteşem bir kaos ve akabinde oluşan doğal bir denge vardır. Bu kaos ortamı doğal seçilimle sorunlu genleri eler ve gelecek nesillere aktarılmasına engel olur. Böylece üreyebilen sağlam genler insan oğlunun yaşadığı süreç boyunca sağlık açısından lüks içinde yaşamasını sağlar ama gel gelelim modern tıp bu genlerin elenmesine müdahale ederek insan soyunda sorunlu genlerin türemesine ön ayak olur ve insan soyunu hastalıklı bir tür haline getirir.
İçinde olduğumuz toplumda bulunan genetik hastalıkların boyutu önüne geçilemez bir şekilde artmakta ve gün geçtikçe diyaliz merkezleri, onkoloji servisleri gibi merkezler dolup taşmakta. Diger taraftan milyon yıllık canlı tarihinde kontrolsuz bir şekilde türeyen her türün sonunda kendini yokettiği görülür. Bir virüs veya açlık, veya bir nükleer savaş, veya makinaların ele geçirdiği emek ile artık iş gücüne ihtiyaç kalmamasınin akabinde paylaşılmak istenmeyen doğal kaynaklar nedeniyle seçkinlerin gerçekleştireceği kitlesel katliamlar.
Biz teknolojik-endüstriyel devrimin insan soyunu tehdit ettiğini daha önce defalarca dile getirmiş ve karşı çıkılması gerektiğini belirtmiştik. Teknolojiye karşı cıkarken teknolojiye bağlı tüm bilim dallarına karşı cıkmak zorundayız.
Modern tıbbın iyi tarafları olduğu kadar şüphesiz kötü tarafları da var. Evet antibiyotikler insan ömrünü ciddi anlamda uzattı ama sizce bu iyi mi oldu?
Insan ömrünün uzaması dogaya ve evrim veya tanrısal düzene en büyük ihanettir. Milyonlarca yıl boyunca insan ve doğa barısık yaşadı çünkü doğal kaynaklar mevcut nufusa fazlasıyla yetiyordu. Nufusun futursuzca artması doğal kaynakları yoketmemize ve ardindan kaynak savaşlarina neden oldu. Nufusun artışı çeşitli salgınları beraberinde getirdi. İnsan, insan gibi, 40 yıl sağlıklı ve maddi sorunları olmadan yaşasaydı zaten ardından gelen ölümü memnuniyetle kucaklardı.
En büyük temennimiz birgün insanlıgın uyanarak tüm fabrikaları yıkması ve tüm bilimsel kitapları yakmasıdır.
Bu kaos birgün öyle bir hâle gelecek ki gelecek nesiller çok büyük acılara şahit olacak.
Saygılar, sevgiler.
Güncellemeler
+1 yıl
"İyi de, madem teknolojiye karşısın, neden kendin kullanıyorsun?" Diyeceksiniz.
İnsanlığın bilinçlenmesi için ve o gün gelene kadar biz de kullanacağız ve heryerde bas bas bağıracağız.
Güncellemeler
+1 yıl
Aşağıda linkini verdiğim soruyu okumanızı tavsiye ederim.
Teknolojinin Bu Engel Tanımaz İlerleyişinden Hiç Korkmuyor musunuz? ↗
Modern Tıp Doğaya, Evrime, İnsana Ve Hatta Tanrıya İhanet mi?
Cevapla