Darp edildim ama şikayetçi olmaya korkuyorum. Ne yapmalıyım?

4.5 ay önce senelerce arkadaş bildiğim birisi tarafından şiddete uğradım, sevdiğim kişinin gözü önünde. Kırık falan yok ama ertesi gün bacaklarımda morarmalar vardı. Darp raporu alamadım, annem engel oldu. Kamera kayıtları duruyor mu bilmiyorum ama iki tane şahit var. Aynı şahıs bana çok iğrenç bir iftira da attı. Ondan kesinlikle şikayetçi olmak istiyorum ama annem istemiyor. Üstelik benim bazı sırlarım o kızda var, yayar diye de korkuyorum. Ne yapmalıyım sizce? Yarın gidip şikayetçi olmalı mıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Darp edildim ama şikayetçi olmaya korkuyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla