İşten çıkarılmamak için ne yapmalıyım?

Ben büro yönetimi ve yönetici asistanlığı bölümü mezunuyum. Beni bir fabrika büro elemanı olarak işe aldı deneyyimim yok bunu önemsemedi. Orada hem muhasebesel işlere bakacağımı hemde insan kaynakları birimine bakacağımı söyledi. Benim bunlarla alakalı hiç bir deneyimim yok. İşe ayın 9 unda başlayacağım. Herhangi bir hazırlık yapmalı mıyım bir şeyler çalışmalı mıyım işten çıkarılırım diye çok korkuyorum. Yardımcı olun lütfen.
İşten çıkarılmamak için ne yapmalıyım?
Cevapla