Çalıştığım işten nasıl kendimi kovdururum. Tazminat hakkımı adama yar etmek istemiyorum?

hayatımda gördüğüm en narsist insanlardan biridir. Dünyayı sun önüne hep bir yerını hatalı bulur asla hiç bir çalışanını övmez. Paranın köpegi olmuş biri anlayacağınız. 2 yıldır çalışıyorum istifada verip gidersem tuzu kuru olur. Ne yaparsam kovar ama edebimle olacak bir davranış olmalı arkamdan dedikodu yapılmasını istemem.

Çalıştığım işten nasıl kendimi kovdururum. Tazminat hakkımı adama yar etmek istemiyorum?
Cevapla