Yakın arkadaşlarımın tavırlarını sizce ciddiye almalı mıyım?

Yakın arkadaşım var. Onun da evli kız kardeşi var. Bunlar beni sürekli gittiği yere ve evlerine çağırıyor. Bazen işim oluyor gidemiyorum. Geçen kankam kuzeninin kınasına çağırdı. Kuzenini tanımam etmem. Bende belki gelirim dedim kırmamak için. O gün biz ev aldık evi Annemle temizlemeye gidecektik. Ama evde dedemler oturacak. 2 yaşlı insan. Dedim gelemiyorum. Ev aldık evi Annemle temizlicez gelip oturcaklar dedim haftaya. Hayırlı olsun bile demediler. Dediler ki temizlikçi tutun sen niye temizlemeye gidiyorsun dediler. Birde sen temizlik yemek bilmiyorsun yapmazsın ki dediler. Çok zoruma gitti sözde bunlara Annem demiş kızım bilmez etmez. Halbuki annemin ağzından çıkmaz böyle bir şey. Çok Sinirlendim Annemle konuştum ben böyle bir şey demem dedi. Sabah da olmuş gelmiyormusun KINAYA? Yazmış. Ne bu baskı? Anlamıyorum yani değer verdiğim insanlar demediklerini bırakmadılar hiç anlayışlı değiller sizce iletişimi keseyim mi?
Yakın arkadaşlarımın tavırlarını sizce ciddiye almalı mıyım?
Cevapla