Değer verdiğim arkadaşlarım soğuk davranıyorlar benimle alakalı bir sorun olup olmadığını sormalı mıyım?

Şehir dışından birkaç yıllık arkadaşlarım var sosyal medyamda eklilerdi hep konuşurduk ederdik aramız o kadar iyidi ki birbirimize uzaktan da olsa hep destek olurduk son zamanlarda görüşmemeye başladık aramıza bir soğukluk girdi yakın zamanda beni sosyal medyada arkadaşlıktanda çıkardılar değer verdiğim arkadaşlarımın böyle davranmasına kırıldım açıkçası yakın arkadaşımda onları tanıyor hiç mesaj atmıyorum diyor arkadaşıma bana davrandıklarından daha iyi davranıyorlar düşünüyorum onları kıracak bir şey mi yaptım söyledim diye aklıma bir şey gelmiyor uzun zamandır yüz yüze görüşemiyoruz henüz benimle neden konuşmuyorsunuz bir hatam olduysa bende düzelteyim diye sormadım sizce sormalı mıyım terslerler kendimi küçük düşürmüş olurum diyede endişeleniyorum ne yapmalıyım
Değer verdiğim arkadaşlarım soğuk davranıyorlar benimle alakalı bir sorun olup olmadığını sormalı mıyım?
Cevapla