Ben beni kopek eden kizla ilgilenmem ki. Cikma teklifi ederim red edince daha bitti soğurum zaten anında yapım artık böyle. 2 kişiye denedim olmasi aninda bitti.
Ee bu kızın niye serseri sevdalısını olduğunu söylüyorsun o zaman gayet kibar konuşan birine de benziyor karşısındaki de kibarca reddetmiş farkındaysan
Olmasaydı ben bulurdum ne 40 milyon kadına mı yürüdün yahu:D o kadınlae belki seni istemedi nerden biliyorsun? Serseri sevmeyen bir kadın sen ne kadar düzgün olursan ol sırf şu yorumum yüzünden bile istemeyebilir seni. Her şeyde karşı cinsi suçlama. Yok demiyorum ama herkes aynı değil. Tüm erkekler de sapık o zaman?
Off nasil yapicam o zmn ben. Ben sapik degilim arkadaslarim nazlarini cekme git escorta biz gidiyruz dedigin ben 18 yasindaydim ve Şu an 23 um ve 1 kere bile gitmedim. Dayanacagm yere kdr dayanacgm ama olmuyor bir yolu yok yapamiyorum. Hepsi serseri seviyor cunku. 100 lerce ornek gordum ben
Sapık değilsin diye kızların sana düşmesini bekliyorsun sorun bu. Aa bu adam sapık değil hemen onunla olayım diyen kim var? Kibarlık, düzgün karakter vs zaten olması gereken şeyler. Kızlar için yapılmaz insanın kendisi için yapılır. O kızlar muhtemelen senin bu fikirlerini görünce kaçıyor sen de onların hiç olmadığını düşünüyorsun.
Şimdi filan anlamadın. Ben daha yeni boyle sert olmaya başladim. Eskiden deger verirdim yapamazdim simdi düşman olmaya basladim belki boyle yaparm hayat sartlari
Kadınlar psikopat seviyorsa senin peşinden niye koşmamışlar acaba:) tanımadığın kadınlara hayat kadını bilmem ne diyem biri "düzgünüm serseri değilim" diyor ve inanmamızı bekliyor. Eleştirdiğin erkek tiplemesindeymişsin şaşırmadım.
Ben kapatyrm hesabimi sinirlerimi bozuyor bu uyguluma. Sana bir tavsiye buradaki kizlarin sorularina bak heosinn serseri seven os. bular oldugunu anlayacksn. Onlar icin dikeyecgim tek sey umarim onlar tarafindan gebertilmrzler. Geberirsede gebersinler hic uzulmem.
O manada degil kiz bsyler hissettiyse karsi taraf buna zemin hazirlamistir ayrica ona hislerinide soylemis o zmn bunu yapacak durumda varsa onunla iliski dusunebilecek sekilde konusmustur o yuzden madem istemiodu en bastan konusmamaliydi dedim 😉
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Kesin şekilde reddetmiş bence sanmıyorum olacağını. Çok kibarca açılmışsın bu arada söylemeden edemicem 💘
Büyük konuşma farklı bir şey Çocuk net ve tavrını koymus
Niye kabul etmedin. Gider simdi serseriye verirsin demi ama seni gebertene
Haa sory sory seni red etmis.
Ahahah hadi erkeğe de desene bakalım seni peşinde köpek eden kızlarla beraber olursun diye. Tanımadığın kadını yaftalamak kolay tabi
Ben beni kopek eden kizla ilgilenmem ki. Cikma teklifi ederim red edince daha bitti soğurum zaten anında yapım artık böyle. 2 kişiye denedim olmasi aninda bitti.
Ee bu kızın niye serseri sevdalısını olduğunu söylüyorsun o zaman gayet kibar konuşan birine de benziyor karşısındaki de kibarca reddetmiş farkındaysan
La hemen altindaki yorumu okusana.
Tamam da ne fark eder velevki reddeden kız olsaydı onu reddetti niye niye hemen serserilerle takılacakmış herkes aynı mı
Çünkü %99 maalesef boyle. Kac tanesi öldü daha akillanmadilar. Tr kadinlari maalesef öyle. Olmasaydi ben bulurdum. Cikma teklifi ettiklerimin tamami oyleydi.
Olmasaydı ben bulurdum ne 40 milyon kadına mı yürüdün yahu:D o kadınlae belki seni istemedi nerden biliyorsun? Serseri sevmeyen bir kadın sen ne kadar düzgün olursan ol sırf şu yorumum yüzünden bile istemeyebilir seni. Her şeyde karşı cinsi suçlama. Yok demiyorum ama herkes aynı değil. Tüm erkekler de sapık o zaman?
Off nasil yapicam o zmn ben. Ben sapik degilim arkadaslarim nazlarini cekme git escorta biz gidiyruz dedigin ben 18 yasindaydim ve Şu an 23 um ve 1 kere bile gitmedim. Dayanacagm yere kdr dayanacgm ama olmuyor bir yolu yok yapamiyorum. Hepsi serseri seviyor cunku. 100 lerce ornek gordum ben
Baska yorumun yok galiba.
Sapık değilsin diye kızların sana düşmesini bekliyorsun sorun bu. Aa bu adam sapık değil hemen onunla olayım diyen kim var? Kibarlık, düzgün karakter vs zaten olması gereken şeyler. Kızlar için yapılmaz insanın kendisi için yapılır. O kızlar muhtemelen senin bu fikirlerini görünce kaçıyor sen de onların hiç olmadığını düşünüyorsun.
Fikirlerimi gormediler. Tanismadan ben cikma teklifi ettim neredeyse hepsine.
Nasil yapacagm allahin belasi nasil onu soyle felsefe yapma bana. Git gide artiyr dusmanligim.
Ne haliniz varsa gorun a. mk sende serseri seven fahisenn birisin. Yazma daha bana 7 sulalene kayrm bir cumle daha edersen.
Senin neden o kızlardan red yediğini şimdi daha iyi anladım.
Şimdi filan anlamadın. Ben daha yeni boyle sert olmaya başladim. Eskiden deger verirdim yapamazdim simdi düşman olmaya basladim belki boyle yaparm hayat sartlari
Kadınlar psikopat seviyorsa senin peşinden niye koşmamışlar acaba:) tanımadığın kadınlara hayat kadını bilmem ne diyem biri "düzgünüm serseri değilim" diyor ve inanmamızı bekliyor. Eleştirdiğin erkek tiplemesindeymişsin şaşırmadım.
Ben kapatyrm hesabimi sinirlerimi bozuyor bu uyguluma. Sana bir tavsiye buradaki kizlarin sorularina bak heosinn serseri seven os. bular oldugunu anlayacksn. Onlar icin dikeyecgim tek sey umarim onlar tarafindan gebertilmrzler. Geberirsede gebersinler hic uzulmem.
Kasar seni sen ver o zmn bana
Yok ben efendi aklı başında birini arıyorum senin gibi serserilerle işim olmaz.
Ssrseri değilim ben. Senin icin neredeyse herseyi yaparim tanismak istyrm seninle
Heyy
Kesin tavrını koymuş ama belli olmaz erkek milleti bu nude gönder
o iş bitmiş yarın gel boynuzlarını cilalıyım
Ne kdr suredir konusuosunuz
ya cocuk cok sessiz birisi yan sinifimda ara ara konustuk tanistik boyle hobi fobi benim zorumla oda glb 7 8 ay falan konstk ara ara
Ne kadar süresi mi var reddi yemiş kjsabdkjsadkjsd
Ne alakasi var farkli sebepler olabilir ayrica uzun suredir konusuolarsa neden o zmn iliski dusunmedigi kisiyle konuşuyor?
7 8 ay senin zorunla da olmaz yani o da istemistir ki konusmussunuz
Ya artık sevgili diye düşünmediğimiz insanlarla konuşmayalım mi
O manada degil kiz bsyler hissettiyse karsi taraf buna zemin hazirlamistir ayrica ona hislerinide soylemis o zmn bunu yapacak durumda varsa onunla iliski dusunebilecek sekilde konusmustur o yuzden madem istemiodu en bastan konusmamaliydi dedim 😉
Erkekler o kadar düşünmez kucuk Hanim
Haklisin 👍
Olacağı varsa da olmasın zaten üslubunu sevemedim
Bu kız biliyor bu işi