Bir suredir biriyle beraberim. Arkadas ortamiyla da tanistim. Kizli erkekli bir arkadas grubu var. 4 erkek arkadasi farkli zamanlarda bana, birbirlerinden ayri olarak hemen hemen ayni seyi soylediler.
Guzel kizsin, bu cocukla beraber olman hata, daha iyilerine layıksın, umarim üzmez seni, akilli kiza benziyorsun senin degerini bilen birileriyle beraber olmalısın gibi gibi seyler soylediler. Kendi aralarinda sözleştiler mi bilmiyorum ama farkli zamanlarda söylediler.
Bunun sebebi nedir sizce, bundan ne anlam çıkarmaliyim? Beni alttan alttan uyarmaya mi calisiyorlar bu cocuk iyi degil, tekin degil, seni üzer, yol yakinken ayril gibisinden. Yoksa beni begendikleri icin mi dediler bunlari, yani farkli bir gözle bakma ihtimallerinden dolayi mi bu cumlelerle geldiler bana?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer