Sevgilimin arkadaşları bana farkli sekilde mi bakiyorlar yoksa niyetleri iyi mi?

Bir suredir biriyle beraberim. Arkadas ortamiyla da tanistim. Kizli erkekli bir arkadas grubu var. 4 erkek arkadasi farkli zamanlarda bana, birbirlerinden ayri olarak hemen hemen ayni seyi soylediler.

Guzel kizsin, bu cocukla beraber olman hata, daha iyilerine layıksın, umarim üzmez seni, akilli kiza benziyorsun senin degerini bilen birileriyle beraber olmalısın gibi gibi seyler soylediler. Kendi aralarinda sözleştiler mi bilmiyorum ama farkli zamanlarda söylediler.

Bunun sebebi nedir sizce, bundan ne anlam çıkarmaliyim? Beni alttan alttan uyarmaya mi calisiyorlar bu cocuk iyi degil, tekin degil, seni üzer, yol yakinken ayril gibisinden. Yoksa beni begendikleri icin mi dediler bunlari, yani farkli bir gözle bakma ihtimallerinden dolayi mi bu cumlelerle geldiler bana?

Sevgilimin arkadaşları bana farkli sekilde mi bakiyorlar yoksa niyetleri iyi mi?
Cevapla