Babasızlık sizce nedir , bir boşluk neden hiç dolmuyor?

Bazen gerçekten düşünüyorum , pişmanmıdır veya beni özlüyor mudur? Ben ondan ne kadar nefret etsem de onu gerçekten çok özlüyorum , bazen yazmak istiyorum ama annem baktı bana ve neler yaşadık kırılır, üzülür diye yazamıyorum. Sonuçta 3 yaşımda terk edip , başka bir aileye gitti. Evet gerçekten boşluğu çok büyük. Annemin de o kadar yararı yok aslında onun da zararı oluyor , ama beni büyüttü teşekkürler. Bazen arkadaşlarım ile parka gider çay, kahve içeriz. Çekirdek, kola klasik şeyler yaparız. Küçük bir kız çocuğu ve babasını görünce kendimi tutamayıp ağlamaya başlıyorum , benim babam bi kere bile okulumdan almadı, bi kere bile canım kızım diyip sarılmadı , bir kere bile öpmedi. Ben onu dayakları ile tanıdım , dayağı oyun olarak görüyordum. Babam beni seviyor benim ile dayak oyunu oynuyor diyordum. Büyüdükçe gerçekleri anladıkça daha da bir boşluk olmaya başladı.
Babasızlık sizce nedir , bir boşluk neden hiç dolmuyor?
Cevapla