Babasızlık demek ezilmek demek mi her zaman?

Benim babam vefat etti iki sene oldu geçmiş değil ama bir şekilde yaşanıyor işte insanların tavrı tabiki değişti ama annem ve ben güçlü durduğumuzdan ve çok şükür ki evimiz ve maaşımız olduğundan kimseye muhtaç olmuyoruz bu sebep de insanların hayatımıza müdahil olması en aza iniyor evlenmek istiyorum ama ilerde kocam benim arkamda duracak biri olmadığından kötü davranacak korkusu var ve ya düğün olduğu zaman bir sürü adet baba isteyen türden adetler mesela bunlar içimi sızlatır mı

Babasızlık demek ezilmek demek mi her zaman?
Cevapla