Babasızlık güçsüz hissettiriyor bu neden böyle?

Babam şehit. Biliyorum üzülmemem gerekli. Hiç bir zamanda itiraf edemedim bu duyguları. Evlenen bir akrabamı görünce babasının arkasında olması beni çok etkiledi sanırım o yüzden. Belki buraya yazarsam rahatlarım diye düşündüm o yüzden paylaşmak istedim. Hiç bir şeyim olmasaydı babam olsaydı.

Babasızlık güçsüz hissettiriyor bu neden böyle?
Cevapla