Bir erkeğin olağan etkenler sebebi ile baba olamaması ona yetersizlik hissi verir mi?

Bir erkeğin fiziksel ya da biyolojik şartlar , gerekse ruhsal sıkıntılar sebebi ile çocuk sahibi olamaması durumu bir erkeğe yetersizlik hissi verir mi , bu durumda erkek kendini nasıl hisseder?
Bir erkeğin olağan etkenler sebebi ile baba olamaması ona yetersizlik hissi verir mi?
Bir erkeğin olağan etkenler sebebi ile baba olamaması ona yetersizlik hissi verir mi?
Güncellemeler
3 ay
Ss teşekkürler 🙏
Bir erkeğin olağan etkenler sebebi ile baba olamaması ona yetersizlik hissi verir mi?
Cevapla