Babasız büyümenin eksikliğini tam alaya bilen var mı?

Ben babasız büyüdüm. Babam var, hep ilgili baba olduğunu sanıyor ama annemle ben çok küçükken ayrıldılar. Ve arada bir görürdü. Onun sevgisinden çok mahrum büyüdüm. Dram yapmak amacında değilim gerçekten. * sevgilim olunca fark etmeden bana babalık yapmadını istediğim oluyo ara ara ve her nolursa olsun içimdeki eksiklik tamamlanmıyor, geçmiyor. Yaptıklarımı çok sonradan fark ediyorum. Psikolojik danışman denedim ama çözülmüyor. Geçmişten bugüne kocaman eksiklik var. Şimdi sevgilim yok. Çünkü kendimi düzeltemez kadar sağlıklı ilişkim olmayacağının farkındayım.

Babasız büyümenin eksikliğini tam alaya bilen var mı?
Cevapla