Öyleyse neden?
Babam ben doğman önce vefat etmiş. Ben neleri kaçırdmışım anlatır mısınız?
Babam ben doğman önce vefat etmiş. Ben neleri kaçırdmışım anlatır mısınız?
Babasız büyümek kimi insan için kendini baba yapıp erkek sorumluluğu ve kendini korumak ezdirmemek için erkek davranışları sergilemek kimi için de bir baba figürü aramak. İki türlü tanıdığım bu kısımlardan geçtiler. Bir tanesi baba eksikliğini kendini baba yaparak yani kendi kendine baba olarak sorumluluklarini omuzlayarak kardeşine annesine baba olarak tamamladı. Diğeri ise babasizligini erkeklere bana baba olur musunuz diye baba aradı. Ve hep husrandi sonunda da evlendi. Yani aslında olaya nasıl baktığın ile ilgili bu eksikliği artıya çevirmek de senin elinde bu eksikliği bir eksiklik görüp bunu yansıtıp bu eksikliği daha da desmek de. Evet diğerlerine göre farklısın seni belki sen simartacaksin, belki sen kendine canım kızım diyeceksin vs vs uzar gider ama şu ki diğerlerindeki kırılganlık sende olmayacak. Ve lütfen bu bir istirham olsun bu boşluğunu kimseye gösterme olur mu? Çünkü bu girilmesi çok kolay ve zararı büyük bir boşluk.
Cevap
4Cevap
Bazı babalar varlığıyla yokluğundan daha fazla acıtıyor insanın canını. Bu yüzden bunu bir eksi olarak görme
Hiç de öyle değil emin ol ne anneler var aynı zamanda baba gibi olan dağ gibi annen varsa baba falan aranmıyor
Bende babasız büyüdüm bilirim şuanki ruh halini Allah yardımcın olsun
Sağ ol senin de
Teşekkür ederim
Kesinlikle oyle, bende bu durumu yasadim erken sayilabilecek bir yasta
Geride başlamak mi bilmem ama eksik yanimiz var
Pek bişey kacirdigin soylenemez merak etme kapatılmayacak bir fark degil
Babasiz buyudum gayette iyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?