Asosyalim ve çok yalnızım. Ne yapacağım ben?

20 yaşındayım fakat hiç çevrem yok birkaç yakın arkadaşımla vardı önceden onlarla da aram bozuldu iyice yalnız kaldım. Kardeşim veya akrabalarda da yakınım da yok. Bir annem var o kadar. Babam da hiç ilgilenmiyor günde bir kelime bile konuşmuyoruz. Tüm gün evde ders çalışıyorum veya telefon, bilgisayar bakıyorum. Çok asosyalim ve yalnızım ne yapacagım ben? Mutsuzum ağlasam da fayda yok :(
Asosyalim ve çok yalnızım. Ne yapacağım ben?
Cevapla