Doktorum tarafından tacize uğradım şikayeti nasıl yapabilirim?

2 senedir şikayet etmediğimden vicdan azabı cekiyorum nasıl şikayet edecem bu şerefsizi artık o şehirde değilim benimle beraber iki arkadaşmı daha taciz etti... Ama onlar şikayete çok yanaşmadı tek başıma başhekime gidincede adam beni kabul etmemişti
Doktorum tarafından tacize uğradım şikayeti nasıl yapabilirim?
Cevapla