Adli tıp raporum geldi istismara uğradığım kanıtlandı napcm?

Korkumdan şikayeti çekmiştim kamu davası açıldı benim hakli olduğum ortada duruşma var önümüzde hapise girer mi çıkar mı bilmiyorum tekrar şikayette bulunma şansım var mı bilmiyorum kapıma kadar gelinip tehdit edilmistim üniversite şehrinde ailemden de ayriyim kendimi her anlamda eksik hissediyorum ilk iliskim böyle oldu patlak diye millet asagilarken kadınları ben bana sorulunca ne diyeceğimi bile bilmiyorum yaşamadım diyorum herkese anlatılacak bi şey de değil bu psikolojim bozuk annem de biliyo her şeyi yanımda destek oluyor ama annemi üzdüğüm için istemeden de olsa kendimi sucluyorum yaşamak istemiyorum aslında ölsem yeridir
Adli tıp raporum geldi istismara uğradığım kanıtlandı napcm?
Cevapla