Neden birçok olumsuzluğu hayatıma çekiyorum?

Büyürken bize bazı ahlak kuralları, dini kurallar ve toplumsal kurallar öğretildi her ne kadar hepsini yapamasak da bunlara uymaya mecbur bırakıldık kendim elimden geldiğince normal ve kimseye zarari olmayan bir insan gibi yaşamaya çalışıyorum ancak insanların bunu hep manipule ettiğini görüyorum bu duruma hiç alisamadim bu aile de , is yerinde , arkadaş edinme konusunda..
Dönüp kendi kusurlarima bakmaya çalıştım ancak etrafımdaki insanlar o kadar bencil ve düşüncesiz ki herkes menfaatlerine göre hareket ediyor ben onlar gibi olamadığım için iclerinde barinamiyorum. Dolayisiyla bu liste uzar gider berbat bi hayatim yok ama berbata yakın cidden.. gerçekten manipule edilmedigim kiymet gördüğüm bi yerlere gelmek istiyorum.
Neden birçok olumsuzluğu hayatıma çekiyorum?
Neden birçok olumsuzluğu hayatıma çekiyorum?
Cevapla