
Peki sizin ramazan ayınız nasıl geçit?

Şükür.
Sağlıklıydım..
Tabiki herkes gibi sorunlar vardı.. Hala var.
Önemli olan hepsinin birgün geçebileceği inancına sahip olabilmek.
Selâm,
Bu Ramazan ayı çok hızlı geçti. Gönül isterdi bayrama mutlu girmek ama Filsitin'de yapılanları görünce mutsuz oluyorum onun için bu bayrama mutlu giremiyeceğim. Onun dışında Ramazan güzel geçti şükür Allah'a yemekler falan her şey güzeldi. Allah olmayanlarda versin. Ramazan ayında ben hiç susamam iftarda falan 1 bardak su bile içmem. Açılıktan da sorun olmadı.
Uyu uyan ders çalış yemek ye uyu uyan ders çalış..
Gündüz zombi mood gece yarasa mood... Ağlamaklı kusmakli çoğu zaman susmakliBitmeyen ev işi kedi tüyü abi istekleri anne kontrolüEvet delirmedm hala yaşıyorum..
Nasıl geldi geçti anlayamadık.. mevsim itibariyle geçen yılkardaki kadar susuzlukta çekmedik. Çok şükür.. Allah herkesin orucunu kabul etsin.
Teşekkürler
Ricalar...
Cevap
9Cevap
Sıkıcıydı pandemiden dolayı internet bağımlısı olduk hepimiz.. umarım bi sonraki ramazan böyle geçmez
Geçirdiğim en kötü Ramazan ayıydı.
Pandemi, tam kapanma.. sonrasında covid oluşum.
Sanki hiç Ramazan ayı değilmiş gibi. O ruhu hissedemedim.
Güzel geçti çok şükür inşallah tekrarı nasip olur..
Ramazan'ın ilk gününde karantinaya alındık fjfjfhj hiç birşey anlamadım bu ramazandan
Ramazan ayı mi geçti anlamadım allah affetsin bu sene garip geçti.
Evden pek çıkmadığım halde açlık ve sigarasızlık daha çok zorladı beni
Bir ateist olarak söylüyorum ki çok mübarek bir aydı.
Bende zorlanmadım sanki hiç Ramazan gibi bir şey yaşamadık.
Benım için çok güzeldi açlık hissetmedim çok rahat tuttum Allah kolaylık verıyor
Kötü geçti yani eski ramazanları anarak geçti diye diyebilirim
normal geçti ve bitiyor çok çabuk geçti seneye böyle olmaz inşalllahhh
23. gune kadar iyiydi
Her gün oruç tutmakla ve odada takılmakla geçti.
Güzel geçti çok şükür 😉
Normal geçti, sadece evde.
Yorucu zor hiç bitmicek gibi geldi
Normal diğer aylar gibi. İnançsızım
Sıkıcı
Boooğmboş
Kötü
Güzeldi sakindi
biraz monoton sanki
tutmadığım için anlamadım nasıl geçti
Sıkıcı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?