Bayramı anlatmak için tek bir kelime olsaydı bu senin nazarında hangisi olurdu? Yorgunluk, kırgınlık, yalnızlık, muhabbet, hasretlik gibi gibi..
Kimi bayramda gelir, kiminin gelişi bayram.

Bayramı anlatmak için tek bir kelime olsaydı bu senin nazarında hangisi olurdu? Yorgunluk, kırgınlık, yalnızlık, muhabbet, hasretlik gibi gibi..
Kimi bayramda gelir, kiminin gelişi bayram.

Bayram günleri özel günü ama normal günü gibi görüyorum bayram günlerimi pek bir şey yapmadım ve mutlu da değilim dün arkadaşımla buluştum dışarda kafelerde takıldık. Tatil bile çıkamıyorum.
Mutlu olacağın bayramlar gör inşaallah
Allah razı olsun birinden hayatımda geçirdiğim en kötü bayramı geçirdiğim için.
Eskiden boş geçerdi ama şu an o bile değil tamamen o boşluk hissi ile kaybolmuşum bul beni cinsinden geçti.
Olsun varsın buda olsun. Sağ olsun sayesinde birçok kitap okudum şu an okuduğum seri de Sabahattin Ali'nin bütün öyküler serinin ilk kitabı devam edeceğiz en azından bilgi birikim haznemiz gelişiyor.
Kötüye iyi yönünden bakmakta bakış açısının değiştiğinin bir göstergesi oluyor.
Zaman en büyük ilaçtır, o ilacı garantilemek istiyorum bende. Depo falan yaparım ahah ☺️.
Kullan kullan bitmeyen cinsten.
Teşekkür ederim efendim 🙏
Rica ederim küçük hanım
Tek kelimeye sığmayacak kadar güzeldi. Görmediğim kuzenlerimin gelip zaman geçirmemiz, huzurevi ziyaretinde yaşadığım güzel anlar, küçük masumcuk hayranlarıma gelmem vs 🌹
Benim için normal ve durgun geçti diğer bayramlardan farklı bir şey olmadı diyebilirim.
Cevap
9Cevap
Bayram diye bir şey yaşamadım.
Kötü bir şey yok inşallah
Mutsuz olurdu. Bayramımı, tatilimi mahvetmek için her şey yapıldı adeta.
O derece
Gayet güzel keyifli ve planladığım gibi geçti...
Tatilde ne kadar kötü olabilirdi ki 😂
Demek bazen de kötü olabiliyormuş 😂 Neyse tecrübe tedbire gebedir 😂
Yoğun.
Oturmayı özlediğim bir bayram 😂
Bayram olduğunu anlamadım bile.
+1
Gayet güzeldi. Diyar diyar geziyorum 😂
Hâlâ direksiyonda mısın 😂
Aglamak…. Bazen bagira bagira aglamak istersin yine cigliklarin sessiz kalir ya
hasretlik oldu
Son bulur umarım.
Bayrammıydı diyesim geliyo artık o derece😂
Manevi olarak %50 sıkıntılı
Çok hızlı geçti pek bir şey anlamadım.
Tek kelimeyle yorgunluk..
Keyifli :D ahsh
Çocukluğumu yaşadım gülümsedim
Genel olarak güzeldi. Hareketli geçti
Kötünün iyisi
İyinin kötüsünden evlâdır.
İnişli çıkışlı. 🎢
Hangi kelime baz alınsın 😂
Çıkışlı olsun hadi 😊
Ölüm 💀
Sıradan.
Öldürücü :D
Nefretlik..
Orta diyim 😃
Güzeldi.😃
Yoğun geçti..
Yalnız
berbat🧸
Güzel.
Sıkıcı
Normal hızlı
Kötüydü
Güzel geçti
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?