Siyaset konuşan insana katlanabiliyor musunuz?

Siyaset konuşulduğunda rahatsızlık duyuyorum.
Eskiden siyasî meselelere çok meyilliydim, ama geçti şükür ki.

Çünkü siz insanları değiştirmek istersiniz fakat insanlığın değişime talebi yoktur.

Sinema, edebiyat, müzik, mizah, nasıl daha doğru insan olunur, hatalar nasıl tekrarlanmaz gibi meselelere kafa yormak varken filanca kişi, şu bu lider diye konuşmak nasıl faydasız ve sıkıcı geliyor anlatamam.

Yanımdaki insanda gördüğüm bir meziyeti dile getirmek, incelikleri fark ederek incelik yaratmak varken, canı sıkkın birini neşelendirmek filan dururken niye hır gür yapayım, karşımdaki insanla arama uyduruk siyasî mesafeler koyayım?
Kimse yapmasın, karanlığı değil iyi şeyleri çoğaltmak daha iyidir. Değerini bilmeseler de en başta kendinizdeki ilkeli duruş için.
Güncellemeler
+1 yıl
Cevaplarinizi çok sevdim, yaşasın! ^^
Siyaset konuşan insana katlanabiliyor musunuz?
Cevapla