AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
merhaba,
kimse ile fiziksel bir kavgaya girmedim dolayısı ile acımasız bir hareketim de olmadı.
peki acımasan ister miydin? :)
hayır.
Koşup kızın üstüne atlamıştım dizleri paramparça olmuştu off
çok iyi :D serildi mi ayaklarının dibine :)
Evet:)))
süpersin :D kafası tam nerdeydi serilince? :D
Artık kavgalardan uzağım dövmem dövtür türüm 🤷🏼♀️
en iyisi :D ayaklarının dibine serilen oldu mu :D
Oldu üstüne de tüküren oldu ben değil heee😄
kafası tam nerdeydi serilince :D
Ayaklarımızın orada
süpersin :D
Saçlarımı topuz yapıp içine jiletler koymuştum. Kızların elleri mahvolmuştu...
oha çok iyi :D dövdün mü sonra :D
Dövmeme gibi ihtimal var mı😂
harikasın :D serildi mi ayaklarının dibine :D
Serildi de ergenlik işte. Şu an olsa ilgilenmeyecegim olaylar için o zamanlarda şeytanın aklına gelmeyen şeyler yapmışım 😂
çok iyi olay :D peki ayaklarına kapandı mı :D takip etsene sende :)
? :)
kizlar fiziksel degil sozel kavgada ustadir ve bence en acimasiz hareketlerini orada gosterirler
nefret ettiğin kız vursa sana? :D
Ben kavgacı bir tip değilim beni öpmek için yaklaşan çocuğa kafa atmıştım sadece
iyi yapmışsın :)
Etmedim hiç, edersem yumruk yerleştiririm suratına galiba
süpersin :D
ayaklarının dibine serilse? :D
Kavga etmedim ama sözlü tartışmalarım oldu jslsjdjdjdj
iyimiş :)
Bacagının ortasina yapistirmistim ayagimla bir tane
süpermiş :D serildi mi ayaklarının dibine :D
Hayir ÖDĞWÜLFĞEĞSLF
takip etsene sende :)
Bacak arasına çakmak... swnqpenf bi kere yaptım sonuç disiplin olmuştu
oha noldu sonra :D serildi mi ayaklarının dibine :D
Tabii ki
süpersin :D tam nerdeydi kafası serilince :D
Yere kapaklanmıştı işte gözümün önünde canlandı la
kapandı mı ayaklarına :D
Hiç kavga etmedim. Kavga etmeye calisana da o fırsatı vermedim. Neden kendimi bu denli strese sokayım ki? Kimseye bir sey yapmadığımı bildigim halde bana sataşan biri varsa onu bilmeden kudurtmusum demektir. Oylelerinin üstüne gidilmez
Boğazını yarmıştım resmen (iki kişilerdi tek kişiydim)
oha iyimiş :D serildimi ayağının dibine :)
Kizin kafasina pushing atmistim kizda beyin tumoru vardi
oha noldu sonra :)
serildimi ayaklarının dibine :)
Ozur diledi bidaha yapmam dedi sonra eve kacti kacarken tuttum sacindan
süpersin :D ayakkabını öptümü :D
Ahahahahhaa hayir
ister miydin acımasan :D
? :)
Kızın kafasını cama geçirmiştim 3 sene önce yüzüne baya bir iz bıraktım
oha noldu sonra :D serildimi ayağının dibine :D
Serildi de bir daha da göremedim kızı 😅
süpersin :D öptümü ayakkabını :D
Allah razı olsun
takip etsene sende :)
Oww tam benlikmiş.. sanırım boksör olduğum için bir kıza kroşe atmaktı😂
süpersin :D serildimi ayaklarının dibine :D
? :)
Lisedeyken önümdekinkız çok konuşuyordu sonra kafasına bi tane yumruk attım-!
oha noldu sonra :D
Nolcak? Dispilinlik oldum. Ama abim bana aferim dedi. -
süpersin :D takip etsene sende :)
Erkekse özeline kızsa başını vururumki akıl gelsin diye.
süpersin :D
Çok kavgaya girmedim ama en acımasızı bir kızın burnunu tahta sıraya vurarak kırmıştım
oha iyimiş :D noldu sonra :D
Saldıran oydu ama yine de ceza almıştım
takip etsene sende :)
Hayatımda sadece birini dövdüm ondada kızın saclarini çekmiştim o kadar
iyimiş :)
Saçından tutum duvara kafasını vurdum sonrada soda şişesini kafasında kırdım dmdöödödşdş
oha :D noldu sonra :D
Okulda disiplinlik oldum sonra babam okulun masraflarını ödedi sonra olay kqpandı
iyimiş kız önüne serildi mi :D
Tabiki üstünden atlıyodum
Sonraki hafta kız okuldan gitti
kapandı mı ayağına :D
Yani evet 😏 ama sonra kendini tuvalete kilitledi
oha süpersin :D nasıl kapandı ayaklarına anlatsana :D
? :)
arkadaşıma saldırdı sonra arkadaşımda ona vurdu bende aynı şekilde ağladı sonra ergen
iyimiş :D dövdünüz mü :D
Sinirden kız giderken öyle bir ittim ki merdivenlerden yuvarlana yuvarlana inmişti:D
noldu sonra :D
Topumuzun içinde jilet sakladım kız saçıma yapışınca eli paramparça oldu onu o halde dövdüm
oha eig olurdu bu :D serildi mi ayaklarının dibine :D
Serilse gene iyi ayağımı öptü
süpersin sana eig borcum var :D anlatsana nasıl oldu :)
? :)
Çok uzun bee
özetle bari ayağını nasıl öptü onu anlat :D
Bak şimdi biz okulda kavga ettik bende önlem olarak yanımda jilet ve. Muş’ta bulunduruyordum eskiden ben gittim tuvalete topuzuma sakladım sonra baya bir kişi kavgaya giriştik resmen 300 Spartalı gibiydik kavga ettiğim kız geldi saçıma yapıştı eli parçalandı baya kanadı bende onu o haldeyken duvardan duvara çarptım sn sonunda yere düştü arkadaşım aldı kafasını bunın özür dile dedi Buda ayağımı öptü kurbanın olayım sal beni dedi coçxlxöldlx
çok iyi :D ayağını öpünce naptın :D
Kalk ulan canım dedim cldldld
takip etsene sende :)
Erkekti kavga ettiğim kişi ve cinsel organına vurmuştum.
noldu sonra :D
Benimle uğraşıp duruyordu sürekli sonra uğraşmamaya başladı. Sınıftaki herkese söylemişti ama.
Elim ağırdır sıkı bir tokat atmıştım 😂baya kızarmıştı
çok iyi :D noldu kıza :D
Aslında erkektiii😂kendime hala inanamıyorum ben bile
çok iyi :D dövdüklerinden ayağına kapanan oldu mu :D
Olmaz mıı😂😂
anlatsana hangi kızı dövdün kapandı :D
Sevgilime yakın davranmıştı bende bittin sen dedim çıkışa geldi bir güzel yoldumm😂😂
sonra noldu nasıl kapandı ayaklarına :D
Pişman oldu zaten söz dedi bir daha yapmıcam tövbe etti bende kötü bir gülüş attım 😂😂hahaha diyee
çok iyi :D takip etsene sende :)
İstek attım ama
kabul ettim :)
Tuvalette kavga çıkmıştı kızın saçını tutup lavaboya vurmuştum iyi oldu.
iyimiş noldu sonra :D
Ayy ailesi geldi bizi mahkemeye veriyorlardı Allahtan müdür yardımcısı ikna etti
ayaklarına kapandı mı dövünce :D
Eskilerde okulda kavga etmistim bir yumrukla kizi maff ettim. Sonra polislik oldum 😂😂
oha iyimiş :D takip etsene sende :)
Kimse kavga yapmaya cürret edemedi. Yani yapmadım kavga hiç :) Bensiz yorum olmaz :D
teşekkürler :D
Hiç dövüşmedim biriyle kavga ederken de ağır sözler konuşurum
iyimiş :)
Kavga ettiğimiz sokakta kızın kafasını levhaya üst üste çarpmıştım fghdhdhfrr
oha noldu sonra :D