Kız kavgasında gördüğünüz en kötü durum hangisiydi?

merak ettğim şu gördüğünüz bir kız kavgasında dayak yiyen kızın yaşadığı en kötü durum ne oldu?

benim gördüklerimde kızın saçı diğerinin ellerinde kalmıştı en kötü bunu gördüm ben :) ama merak ediyorum sizde dövmüş olabilrisiniz veya dayağı siz yemiş olabilirsiniz veya izlemiş olabilirsiniz en kötüsü ne oldu?
Güncellemeler
+1 yıl
yorumlarr
Güncellemeler
+1 yıl
hadiyin yorumlarrr
Kız kavgasında gördüğünüz en kötü durum hangisiydi?
Cevapla