AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Ben insanların zaaflarından vururdum önceden kavga ettiğimde
Kavgamı bile sakince yaparım 😉 saldırganlığa lüzum yok çocukça bence
kızın saçını tutup duvara vurmuştum ve kafası kanamıştı ve pişman değilim jsjsjsjjsjjs
oha eline sağlık :D serildi mi ayaklarının dibine :)
aynen ama ben dövmeye devam etmiştim çünkü hak etti
süper :D ayakkabını öpseydi :D
zaten o elimden zor kurtuldu kaçtı gitti :D
çok iyi olay :D takip eder misin sende :)
Saçlarından tutup kafasını fayansa vurmuştum şişmişti
oha iyimiş :D serildi mi ayaklarının dibine :)
Evet sonrada beni müdüre şikayet etti oda haketmeseydin bu kız yapmazdı dedi 😂
ablan olarak takip atarım
Hiç olaya karışmadım kavga olarak ama net laf dalaşına girmişimdir kavgam bu yönde oluyor
acımasan ister miydin nefret ettiğin kızı falan :)
Eğer çok sinirimi bozuyorsa evet ama öteki türlü kavgaya girdiğime değmez
Dayak yiyen hep bendim ya çok kötü kimseyi dövemiyom😣😣
neden ki
Bilmiyorum ya güçsüzdüm çocuken hep beni döverlerdi 😣😑
Tırnaklarımızla yüzülerini cizmek ama onlara yazik olmuyo bizjm güzelim tırnaklarimiz kiriliyo.
iyimiş :D serildi mi ayaklarının dibine :)
? :)
Ben kavgada çok bağırdım. Sesimi çok yükselmiştim ama haketmişti. Yanimda olsa gebertirim.
dövdüklerinden? :)
Ortaokulda eda isminde bi kız vardı saçının enseye yakın kısmından tutup dizime çarpmıştım skdjs
oha süpersin :D serildi mi ayaklarının dibine :)
Serildi de ben soruyu yanlış anlamışım bir kıza yapılan en kötü hareket anladım bizim sınıfta ortaokulda bi çocuk vardı babama laf attı ben de kalkıp üst üste 2 kez tokat atmıştım ilk Tokat'ta bişi yapmadı ikincide kalkıp boğazımdan duvara dayadı boğmak istedi ben de omzundan tutup kasıklarına dizimi geçirdim sonra iki büklüm yere serildi sonra da karnını tekmeledim çünkü öfke krizlerim olunca biraz kendimi kaybediyorum sonrasında üstüne oturup saçından çekmiştim sjsjsj
eig borcum var sana :D ayakkabını öptüler mi :D
Yo çocuk yakışıklıydı kızları öyle tav etti erkeklerle de her beden dersinde fulbol oynardı yani imza toplama fikrine girdi beni sınıftan atmak için en yakın arkadaşımı bile ikna etmişler sonra müdüre götürdüler dilekçeyi müdür kabul etmedi sosyal hocam da duydu bunu beni savundu onlar da gt gibi kaldı ortada sjdjsjs
iyi yapmışsın hak etmiş :)
Sonra ortaokulda çok kavgacıydım ilkokulda da kızın birinin eline kalemi saplamıştım sinir anında tam bir şeytan oluyordum hala da öyleyim stksjsk
en iyisi :D diğer sorulara da baksana müsaitsen :)
Saçı topuzdu saçından tutup masaya vurmutşum kafasını burnunda iz kalmıştı biraz
oha iyimiş :D serildi mi ayaklarının dibine :)
Yüzüne sigara kulu basmistim ama sonra aşırı vicdansız bir hareket olarak geldiği için pişmanım
iyimiş :D noldu sonra :D
Disipline gittim atilma falan olmadı ahsbwhdwb
kötüymüş :D dövdün mü kızı peki :)
Sen böyle şeylerden zevkmi aliyon birsuru böyle soru var
Kafa atmak ve boğazına yapışıp duvara itmek ya da yumruk atmak
oha iyimiş :D noldu sonra kıza :D
Beni iki kişi zor tutuyor bi de herkes işini gücünü bırakıp bizi izliyo bi çekirdekleri eksik 😅😅😅nolsun onun için konu kapandı ama benim için kapanmamisti ve mark Antalya da karşılaştık tekrar yolunu değiştirdi 😅😅😅
çok iyi ayaklarına kapansaydı bide :D
🤣 🤣 🤣
Anlıyorum kavgacı kızlardan hoşlanıyon ama ben kavgacı değilim en son 10 sene önce ağır tahrikle kavga içinde buldum kendimi çok net hatırlamıyorum ama kimseye bişi olmadı hoş bi olay da değildi onaylamıyorum🙃
sac bas girmek kalitesizliktir laflarimla döverim genelde, hem yorulmadan icimi de rahatlatiyor 😌
güzelmiş :)
O An Sınırlı Halimle Elime Geçen Tornavidayla Saldırmak Oldu😂
oha noldu sonra :D
Bir Sürü Kişi Geldi Beni Tuttu Zor Aldılar Elimden
Kız meslek mezunuyum mütüş kavgalara şahit oldum ama en güzeli şeydi kızın biri digerinin sacını yoldu bildigin Bi tutam olarak kızın kafasından söktü ve öyle yapılmaz böyle yapılır diye yere attı. Havalı yürüyüş sahne kapandı sjskskd ya da şey var yaa bak o da çok iyi kızı alıp tuvalette dövmüşler kafasını çeşmeye geçirmişler kız bayılmıştı
vajinasına tekme atmıştım bi kızın baya sert b tekme kaşınıyodu ama yapcak bişey yok yardımcı oldum
oha iyimiş :D serildi mi ayaklarının dibine? :)
bianda düştü yerre bende döndüm arkamı gittim
Kız saçlarını çok seviyordu bende kavgada saçına ağda yapıştırdım
oha :D noldu sonra :D
Saçıyla uğraştı şaşırdı afalladı tek odağı saçı oldu dmsnsmsmsm
iyimiş dövdün mü :D serildi mi ayaklarının dibine :D
? :)
Kavga etmem yaptığım tek şey laf etmek sanirim. Ama bir kaç kez tokat atmışlığım oldu sadece
iyimiş :D serildi mi ayaklarının dibine :)
Hayir dndmgösmgöf
ister miydin acımasan :D
Ben kışkırtma konusunda uzmanım sonra geri çekiliyorum 😀
en iyisi :D dövdüğün oldu mu :D
Oldu 7. Sınıfta çok gıcık bir kız vardı küfür edip saçına yapıştım ayırdılar ama 😀
iyimiş :D serildi mi ayaklarının dibine :D
Yok be bizi ayırmaya çalışanlar yüzünden benim gözlüğüm kırılmıştı olan bana oldu 😀
kötü olmuş :D ayakkabını öpseydi keşke :D
? :)
Kulaklarında küpeler vardı bir sürü onları tutup çektiğim için kulağı yırtılmıştı.
oha iyimiş :D serildi mi ayaklarının dibine :)
Bi tane tokat atmıştım ve karnına bir yumruk atıp tekmelemiştim
oha iyimiş :D serildi mi ayaklarının dibine :)
Hemde nasıl :D
nasıl serildi :D
O kısım kavganın en can alıcı kısmı... Çok iyiydi
bencede en havalı kısım :D görüntü nasıldı sen ayaktasın?
Valla aynen, oda yerde kalkmaya çalıştı ama daha sinirimi çıkartamamıştım ( tekmelemiştim) o da zaten hayatımda aldığım ilk ve son tutanak oldu
ayakkabını öpseydi :D
Böyle şeyleri çok sevmem
Kızı box torbası gibi kullanmam olmuştu karateci olduğum için
oha iyimiş baya :D serildi mi ayaklarının dibine :)
Öyle oldu 😄
sen naptın serilince :D
Pek umrumda olmadı arkadaşları kızlar ilgileniyor du
Kızın ağzına bir tane yumruk çarpmıştım sonrada havalı bir şekilde ortamı terk etmiştim :)
oha süpersin :D serildi mi ayaklarının dibine :)
yumruktan sonra gülümseyip arkama bakmadan gittiğim için sonrasında noldu bilmiyorum ama kız dersini aldı yani :)
çok iyi :D takip eder misin sende :)
Saçıma jilet koymuştum. Kız elini saçıma atınca da olanlar oldu...
oha iyimiş :D serildi mi sonunda ayaklarının dibine :)
Baya çığlık çığlığaydı. Bende fenaydım en son bizi karakola götürdüler, ailelerimiz falan gelmişti. Kızın eline bir dikiş attılar. Yama üzerine, yama. Dikiş tutumadı
oha kötü olmuş baya :) takip eder misin sende :)
Karşı tarafın hassas bir bölgesine diz atmak ahahah
oha iyimiş :D serildi mi ayaklarının dibine :)
Ağladı
sen naptın :)
Uzaklaşmak kendime iyilik yapmış olurum kavga bana göre değil bir bayana yakışmaz 😊
hayal et ama acımasan :D
penisine tekme attım yere düştü büzüldü durdu öyle canım :D
oha iyimiş :D ayaklarının dibine serildi mi :D
karateye gidiyorum en sonki musabakamda ceza olan hareketi yapıp iki burun deliğinide patlattım. d
oha süpermiş :D serildi mi ayaklarının dibine :D
doktor falan çağırdılar. d burnuna peçete tıkadılar komik bi şekilde devam ettik. zaten vurunca ister istemez yere eğildi sjsjdsjfdjdsf
ayağına kapanmış :D