AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Fiziksel kavga etmem en son 10 yaşında fiziksel kavga ettim o da saç yolmaktı😅
Şu an içinse laf dalaşından bile uzağım bazı insanlar kavga etmeye bile değmez
haklısın :D acımasan ama :D
Eskiden kavga ederdim bir kizin saçini elime dolayip sürümüsdüm. Erkeğin cinsel organina tekme atmistim. Tabi yaptiğim sey iyi değildi şimdi anliyorum o yüzden kavgadan uzağim.
hak ettilerse eline sağlık :D serildi mi ayaklarının dibine :)
Serildiler ama değmez kimse şiddeti haketmez gerekçesi ne olursa olsun ben yaptıklarımdan gurur duymuyorum
takip eder misin sende :)
Kilomla dalga geçtiği için kafasını çöp kutusuna sokmuştum çocuğun sonra da ağladı baya sonra biri daha dalga geçti onunda yere yatırıp ağzını burnuna yumruk attım.
oha süper :D serildi mi ayaklarının dibine :)
Normalde kavgaya girmem ama bı kere mecbur kaldım bı elimle kızın saçını yoldum öbür elimde de tüm gücümle kızın memesini sıktım 😂 bu o bacım kesin zevk vermişti 😂
oha iyimiş :D serildi mi ayaklarının dibine :)
Ayy çok acımıştır neden sıktın ki kızın göğsünü?
Taktik vermem de herkesin içinde dövmem birşeyi zevkle yaparken elimden alınmasından pis huylanırım döverken bile rahat ortam seçerim sonra ortalık 300 500
süpersin :D ayaklarının dibine serildi mi? :D
Karnina karnina tekme attim yere yığıldı sonra gözüne yumruk attım. Ağzından kan geldi. Kaldirdim sonra saçından sürükledim. Kızlar tuvaletine götürdüm. Lavabonun içine kafasını soktum.
eig olurdu bu :D serildi mi ayaklarının dibine :)
Evt
süpersin :D kafası tam nerdeydi serilince :D
Ayağımın dibi tekmeledim kafasini
harikasın :D takip etsene sende :)
Kramponla bacağına tekme atıp çocuğun bacağını kırmam
Birinin burnunu yamultmam xölzözözm
Bir de laflarımla bir çok kişiyi sinir krizine koydum elhamdülillah ÖZLZMZKZMMX
oha :D eig olurdu bu :D
:DDDD
takip etsene sende :)
Hayatım boyunca hiç bir kızla kavga etmedim galiba 2 kez karşıdaki erkeğin yüzüne vurup gözlüğünü düşürmüştüm
yumruk atip gözlüğünü kirmisligim var tokat atip disini kirmisligim var ve merdivenlere yitip kolunu cikartmisligim var ajdjsjdjd not : kickbokscuym jsjdjdj
oha iyimiş :D dövdüklerinden ayağına kapanan oldu mu :D
? :)
olmadı
ister miydin :)
kavga ettiğim kişilerle okdr uğraşmıyorum ha dövme kavga etme kısmına gelince halledr o iyi doverm ama ondan sonra birakrm ya o kendi yoluna bn kendi yoluma ama o bidaha yoluma cikarsa bu sefer yamutlurum o ayri
takip etsene sende :)
kimseyi takip etmeyi düşünmüyorum bos bos takilmak icn giriş yaptm skdkjdjd
peki :)
Okuldaydık. Sırayı fırlatmıştım üstüne. Bununla gurur duymuyorum. Zaten epi topu 4 5 kavgam var.
noldu sonra :D
Şikayet etti ama haksız olduğu için bir durum olmadı. Eskiden en yakın arkadaşım olduğu için duygusal bir konuşma yaptı. Bende barışmak istemedim.
ayağıma kapan deseydin :D takip etsene sende :)
Çok sakinimdir pek fiziksel kavgalara karışmam ama üstüne oturup saçlarını çekmiştim bi de cok ağır küfür içermeyen cümleler kurmuştum incinmiştir bayağı ama bunu yapmak istemezdim
iyimiş noldu sonra :D
Saplantılı aşık olduğu her çocuk bana aşık oluyordu ve beni artık suçluyordu kıskanıyordu hiçbir çocukla alakam olmamasına rağmen bende artık dayanamadım
Pek bir şey olmadı sonrasında bitti gitti sustu bi daha karışamadı
iyi yapmışsın :)
Hiç kimseyi dövmedim ama okulda üç tane kız bana vuruyordu sürekli. Bir gün aralarından birini yakaladım o sinirle gözlüğünü tuttum fırlattım saçını elime doladım diğerleri korkudan kaçtı 😀😀😀
çok iyi :D ayağına kapandırsaydın bide :D
Ayağıma kapanamasın ama nasibini benden alır 😂
takip etsene sende :)
Hayvanlardan çok korkan bi kızla tartışıp okul çıkışı kümesten tavuk tutup geçerken kafasının üstüne bırakmıştım.
Hiç kavga edecek seviyeye gelmedim kimseyle. O durumda olacağım kişiyle araya mesafe koymayı tercih ederim
Kavga edecek kadar kimseyi degerli görmem. Kavganında bir kalitesi var sonucta. Laflarımla dövmem yeterli olacaktır.
Kezban😂 biz senin gibi mallara diyoruz ama sen bilirsin tipinin şemalsizligine güvenmedigin net ortada @Tribalz-Chief
Okulda bi kızla tuvalette kavga ediyorduk sonra baya ilerledi kavga küfür etti ki ben küfürden aşırı nefret ederim kızı duvara vurdum saç baş.. Öyle işte😂
iyimş noldu sonra :D
Arkadaşlarım geldi ayırdı bir akıllı da hocayı çağırdı😒
Kıza çok bir şey olmadı aslında annemi aradı müdür onun fırçasını da yedim hallettik bi şekilde. Ama kız öyle gıcık bi tiptiki rahatladım dövdükten sonra😂
eline sağlık :D takip etsene sende :)
kitabı suratına vurmuştum bi kızın burnu kanamıştı disipline gönderilmiştim yıllar yılı önce
serildi mi ayaklarının dibine peki noldu :D
ağladı öğretmeni çağırdılar felan.
Hiç fiziksel olarak şiddete başvurmam konuşarak çözerim eğer bana kullanılırsa onu etkisiz hale getiririm sadece
acımasan ama öyle düşün :)
hiç bir şekilde şiddete başvurmam gerekir ise ağır konuşurum fakat fiziksel olarak hiç bir şey yapmam 🙂
Öyle kavgalar hiç benlik değil yaa o ne öyle varoş gibi en son ilkokılda oluyordu arada oda öyle sert değil saçımızı çekiyorduk
iyimiş :D acımasan peki? :D
Çocukken bir oğlan ile kavga etmiştim ama acımasız bir hareketim olmadı sanırım. 😅
Kizla deyil bir erkək lə oldu kafqa bana söz atdığı zaman suratina ağır birtokat atdim hemde herkesin icinde
eline sağlık :)
Tesekur ederim ✌️☺️
diğer sorulara da baksana :)
Valla ortaokulda kızın cinsel organına vurdum disipline gidiyordum kız korkusundan şikayet etmedi geri 😅
oha :D noldu kıza :D
Kaç saat ağladı orasını tuttu😅
düştü mü ayağının dibine :D
O an düşmüştü kaldırdım
Yani bir erkeğin saçından tutup duvara vura vura yarıp sonrada yere atıp tekmeleyip sonra da merdivenden itmiş olabilirim 😇
oha süpersin :D noldu sonra :D
Sonra tehdid edip ağlayıp gitmişti ama pek bişey yapamadı bana
süper :D diğer sorulara da baksana sen :)
Hiç kavga etmedim kimse için kavga etmem düşmem o kadar benim için kavga etsinler 😌😄
en iyisi :D takip etsene sende :)
Ben kızın cinsel organına vurup kafasını duvara vurmuştum
oha noldu sonra :D
Müdür okulda atılacaksın dedi sonra annemi biri aramış anlatmış ben söylemem kavgalarımı genelde oda dayımı aramış tanıdıklar devreye girince müdür sap gibi kaldı ortada
çok iyi :D
Evet
Ailem zorla köye götürmüştü dışarda oturuyordum sevmediğim bir kız vardı kızı hayvan dışkılarınin içine atmıştım 🤭
oha bu baya iyimiş :D noldu sonra
Lisedeydim o gün çok sinirlenmiştim kızın saçlarını arkadan avuçlayıp kafasını parklarda bulunan küçük çöp kovasına sokmustum
oha süpersin :D serildi mi ayaklarının dibine :)
Serilmedi hatrı sayılır bir saç miktarı avucumun içindeydi😀 tabi hep dayak atan taraf ben olmadım. O dönemlerde bir sevgilim vardı sevgilimi dövmüşlerdi onu o halde görünce döven kişilere saldırdım bende dayak yedim o ne yaptı gitti evlendi 😀😀
kötü olmuş o :) takip eder misin sende :)
Gözüm dönerse her şey olabilir bi keresinde bi kızı baglayip çimen yedirmiştim Ahahahah ama yaş küçüktü o zamanlar 14 yaşında falan
oha bu eig olurdu :D serildi mi ayaklarının dibine :D
Çok ağlamıştı sonradan koşarak eve kacti annesi olay çıkardı balkondan bağırıyor falan ahahah sonradan vicdanım sizladi ama yazıgim geldi
ayakkabını öpseydi keşke :D
Kizin kaçışını unutamıyorum ahahah ama şu an yüreğim sızlıyor o ayrı mevzu
hak ettiyse iyi olmuş :D
Kıza 5 kişi dalıp saçlarından tutup yere yatırıp yokuş aşağı yuvarladık sonra kız okula gelemedi gene olsa yaparım fazlasını haketti çünkü
oha iyimiş baya :D serildi mi ayaklarının dibine :)
Yerden kalktığı gibi sizi müdüre şikayet edicem yarın müdüre demisti, gidip ne diceksin he ben bu kıza büyük bir iftira attım beni dövdü mü diceksin gel bakım dedim zorlaya zorlaya kolunu morarta morarta tuttum getirdim onu gel şimdi birlikte gidelim içeri dedim kapıda müdürü bekledik bekledik sonra tam içeri giriyorduk hocam arkadaşın şikayeti varmış dedim kaçtı hadi ordan git surdan dedi bana hahaha ulan kaşar beni duyuyorsan hâlâ Allah uzun ömür versin tekrar 😂
Aynı gün kıza çok işkence yaptım zevkle anlatıyorum şu an kızlar tuvaletinde sıkıştırdım bir sürü şey dedim kizin zaten adı çıkmıştı iyice battı
süpersin cidden :D ayakkabınızı öpseydi tek tek :D
Dediğim kötü şeylere karşı bile kendini savunmadı biri bana kötü bir sey diyecek he savunurum kendimi tek bir sey diyemedi diyecek bir şeyin yok dimi çünkü sende öyle olduğunu biliyorsun demiştim 😂sonra terketti wcyi
? :)
Kavga en nefret ettiğim ve hiç de yapmadığım bir şey.
benimde sadece oyunlarda ederim gerçekte ise laf sokarım