AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Kavga etmiyorum. Havlayan köpek ısırmaz deyip ortamdan gülüp geçiyorum.
güzelmiş :)
Eywallah iyi taktik kudurtuyor
takip etsene sende :)
Kafa atmak 😂çok yaptım ama sonradan kanının bna bulaşması mide. Bulandırıcı
oha iyimiş :D serildi mi ayağının dibine :D
Sırt üstü çakıldı dandik
sen naptın peki :D
Tekme atıp orayi terk etim kendi kasindi😊
süpersin :D takip etsene sende :)
Yok
Erkekse göbeğine yumruk atarım, kızsa saçlarını çekerim..
iyimiş :)
saclarinin dibinden tutup yerlerde sürüklemek en acimasiz yapdigim sey haha
süpersin :D noldu sonra :D
sac yollamak...
millet sonradan sac eksede ölmüyor
iyimiş noldu sonra :D
Suratına tebeşir tozu fışkırtip karşımdakini anında etkisiz hale getirmiştim 😈
güzel hareket noldu sonra :D
Şimdi dusundumde bu fazla acımasız ve iğrenç bir şey ama olsun😈
Biber gazı gibi düşün suratında ki bütün organlari etkisiz hale geldi sonra kavga ettik işte kazanan ben oldum hatta üstüne onun babası beni severdi kızına bu kıza nasıl bulasirsin diyip tokatta attı nakavt oldu böylece
çok iyi :D ayağına kapandı mı bide :D
Kapanmaz o yuzsuzdu barışmak istedi o kadar
keşke ayakkabını öpseydi bide :D
Ay ben saçlarından tutup dizime vurmuştum sonra da duvara fırlatmıştım :(
oha iyimiş :D noldu sonra :D
Çok bir şey olmadı ya burnu kırıldı sadece lsödksösksjdlsnv
oha :D takip etsene sende :)
ben saçlarından tutup diz arkasına tekme atım Türk bayrağının önünde diz çöktürmüştüm
oha süper :D neden ki naptı
bayrağa saygısızlık olsun diye bişiler fırlatmıştı
iyi yapmışsın :D ayağına kapandı mı seninde :D
evet baya özür dilemişti bayrağı öptürmüştüm
harikasın :D takip etsene sende :)
tamam
Saçlarından tutup, parmaklarımı gözlerine giricek şekilde yumruk atmam, o son hareketi yapmamalıydım
oha noldu sonra :D
Kızın gözü morardı, pek iyi seyler olmadı 😅
kapandı mı ayaklarına :D
Hayır :)
süpersin :D
Saol
Saçını çekip, yüzünü duvara sürtmek 😂 hiç yapmadım ama beni sinir eden birine yapmak isterdim
güzelmiş :D peki sonra serildi ayaklarının dibine? :D
İyi bir şekilde yalan uydurup 😂 bir şekilde bu kavgadan kazasız belasız yırtmak 😂
takip etsene sende :)
HACKERIM kızar olmaz 😂
nasıl yani :D
Ben bir whit hackerim ama benden daha üstün bir hackerin kontrolü altındayım 😶
O hacker çok iyi tanıdığım biri ve her hareketimi görüyor 😂 çok saçma olduğunu biliyorum ama gerçekten böyle bişi oluyor Belkide bunları bile görüyordur 😂
Elden bişi gelmez, onun hacker olduğumu ifşa edersem oda benim hacker olduğumu aileme ifşa edecek 😂
Bide üstelik o bizim çok iyi tanıdığımız biri.
anlamadım ama tamam :D takip et bence ya bişey olmaz :D
Tamam. 😂
biz çeteydik bi aara tırnaklarımızı üçgen törpüleyip çizerdik...
oha iyimiş :D dövdüğünüz oldumu :)
hakaret sayarım
:D ayaklarınıza kapanan dövünce? :D
? :)
yok öyle ayağıma kapanan
ister miydin :D
hayır
Benn kafasını demir kapİya vurmuştum 10 dikiş attılar
oha iyimiş :D noldu sonra :D
Yoğun bakımda kaldı sonra geldi Özür diledi
çok iyi :D ayaklarına kapansaydı :D
Kimseyi fiziken dövmedim, ama laflarımla çok ağlattığım vardır.
daha etkili :)
Kesinlikle 😂
Ben yapmam da kızlar kavgada erkeklerden daha acımasız 😀
kesinlikle :D
Senin o kafanı duvara sürte sürte ateş çıkarırım demiştim m (bağırarak)
iyimiş :D noldu sonra :)
Kalemlik fırlattım
Bizi ayırdılar nolcak. bide sınıf o kızı sevmiyordu beni milli kahraman ilan ettiler
süpermiş :D takip etsene sende :)
Cocuğun biri sürekli sacını bozuyordu bende hesap sordugumda bana orta parmak cekiyordu uyarmama ragmen devam ediyordu en sonunda orta parmağını geriye doğru katlayıp kırarım dedim kıramassın dedi kırarım dedim inatlastı benimle o gazla güç denemesi yaparken çat diye kırıldı parmağı avcumla komple bastırdım cünkş kırmaya odaklandım ama kırılcağını cidden tahmin etmemiştim cok vicdan azabı duydum sonra hak etmişti ama acamasızca davrandım
Hıc bu gune kadar agız agıza verip ya da fiziksel anlamda kavga etmedim etmem de bı keresinde kızın birini sıkıstırıp ustune yurudum aslında konusucaktm ama kız aglamaya başlayınca hıc bısey demeden gittim 😅
iyimiş :D ayaklarına kapansaydı :D
Senın ayakla bı sonunun mu var ya da anın fılan
Bir keresinde bana bacım diyen kızın saçlarını tuttum okulda tür attırdım merdivenden düştü saçı elimde kaldı gitti şikayet etti ama bana bir şey olmadı telafi etti ailem
oha iyimiş :D özür diletseydin bide :D
Sözleri Herşeyin Geçiyorum Çokta Kızarsam
Bir Erkeği Bulur Sorunlu O Veya Değil
Tepem Bi Atarsa Bütün Erkeklerin En
Özel En Ağır Noktasına Vurur Onları Hastanelik Ederim
Hiç bir hemcimsim ile sokak kadınları gibi saç başa kavga etmedim etmemde. Allah beni ve seviyemi o kadar düşürmesin. Ama sözlü olarak çok kavga ettiğimi hatırlıyorum özellikle lisede. Karşımdakini sözlerim ile eziklemek hobim 😅
çok iyi :D
Şiddete karşıyım birkaç kez öyle olayım oldu ama şimdi bunun pişmanlığı var... Fena yumruklardım ya şimdi reflex olarak kaldı bende istemsizce biri bana dokunmaya çalışsa yumrukluyorum insanları 🤷🏻♀️
iyimiş :D ayaklarının dibine serildi mi :D
Yok karşılık vermedi saldım...
takip etsene sende :)
Bir erkekle kavga ederken malum bölgesine vurdum. Bir de bana kötü şeyler söyleyen bir erkeğin orasını sıktım
oha noldu sonra :)
Ne olacak, kendine geldi ve beni pişman etti🙈
takip etsene :)
Pek kavga etmedim genelde sözlü olarak yaparım. Ama fiziksel olarak kavgaya geçtiğimde kızın bileğinden tutup diğer elimlede saçına yönelirdim o da benim saçımı çekmeye çalışırdı tabii sonra bende tekmeyi basardım. dd..
süpersin :D peki serildi ayaklarının dibine? :D
Imm eğer beni çok sinirlendirdiyse ve ayaklarımın dibine serildiyse üstüne çıkar
Kızı tehdit ederdim :₩
Olur da karşı koyarsa yine saçına girişirdim heralde.
Daha ilerisi yok disipline gitmek istemem. dd
cidden süpersin :D takip etsene sende :)
😏 süper değilim
Ama takip ederim :)
Açıkçası ben mahalle kavgası gibi saç baş kavga etmem, kanıtlarla gelirim. En acımasız olanı da yakın arkadaşımın eski sevgilim ile olan 18 konuşmasını her yere yaymamdı açıkçası.
Ben yapmadım acımasızca bişeyde bana bi kız yapmıştı saçlarımı tuttu kafamı aşşağı eğdim kurtulmak için suratıma burnuma diz attı burnum kırıldı
3 sene önce dersin ortasında öğretmeni öğrenci sanıp saçını koparmıştım ve küçük ve keklik kalmıştı kafasında en acımasız o olmuştu saç kökleri kanamıştı karının kdkdkddk
oha eig olurdu bu :) ayaklarının dibine serilen oldu mu :D
? :)
Tabiii baya konuşuldum ama okuldan Atılınca Mors oldum 😂😂
Okeysss😘
Saçını Çektiğinde Kafasını Isırırdım (Tahrik Ederse)
oha noldu sonra :D
Bazen ağlayan oldu
ayaklarının dibine serildi mi? :)
? :)
Detaya girmesek
bunu söyle bari
Hayir serilmedi
Saçlarını ellerime dolayıp defalarca yüzüne tekme atıp daha sonra kafasını aynaya vurup elimde kalan toplu saç tutamını suratına fırlatıp kavgayı noktalamıştım :)
oha süpersin :D
serildi mi ayaklarının dibine :)
Düştü ağladı felan aile hassas konum vesselam
kapandı mı ayaklarına :D
Ortamı terk ettim yerden kalkamadı işte
iyimiş :) takip eder misin sende :)
? :)
Hayatımda 2 defa kötü kavga etmişimdir 2 sinde de kötü bir şekilde şiddet uyguladım ama vicdanım el vermedi özür diledim 😂
hak etse ama acımasan :D serildi mi ayaklarının dibine :D
Bir kere bile kavga etmedim. Kavga eden insanları görünce de midem bulanır. Çok kalitesiz şeyler.