AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Kavga etmedim etmem de. Bu zmna kadar yaptigim en agir sey sokak ortasinda tokat atmak
e o da az değilmiş :D
Tokat attigim kisi kiz degildi eski erkek arkadasim di. Pisman degilim o ayri bisey tabi 😏
eline sağlık o zaman :)
Kavgada kızı yere düşürüp ensesinden yakalamıştım. Sonra dizimle once cenesine sonra da burnuna vurmuştum.
oha iyimiş :D serildi mi ayaklarının dibine :)
Ben kavga etmem şiddet çözüm değildir kendimi müdafaa ederim ama kavga edip karşımdakinin seviyesine inmem insansa normal konuşmaya çalışırım
hayal et ama acımasan :)
Saç ve yüze abanmak bak vücuda abanmaktan daha kötü birde göğüs kısmı en çok acıyan yerden lütfen yapmayalım böyle şeyler şiddet iyi birsey degildir
iyimiş :D serildi mi ayaklarının dibine :D
Kilolu olunca yemedi :D
takip eder misin sende :D
Kizin karnina iki tane tekme atmistim kanamasi olmuştu sonrasında baya pisman oldjm ama is işten geçti
iyimiş :) hak ettiyse boş ver :)
serildi mi ayaklarının dibine peki? :)
Herkesi uzaktan izlerim pek yanima gelip cesaret edemezler ozellikle okul caglarindayken bi kızi merdivenden düsürdüğüm doğrudur
oha iyimiş :D serildi mi ayaklarının dibine :D
Benim değilde hoslandığı cocuğun ayaklarinin dibine düstu canım
kötüymüş :D takip etsene sende :)
Önce suratına tokatı bastım dizimide önüne geçirmiştim ohh çokta iyi yapmışım aklıma geldi bak yine keyiflendim😂
oha süpersin :D serildi mi ayaklarının dibine :D
İki büklüm olmuştu en son kaçtım zaten o an yakalasa kötü şeyler olabilirdi😂
çok iyi keşke ayağına kapansaydı :D takip etsene sende :)
Saçlarını yolmuştum hatta hırsımı alamayıp elimi attım elimin gittiği yer burnu bardaktan boşalır gibi kan almıştı 🤦♀️😂
oha noldu sonra :D ayaklarının dibine serildi mi :D
Hemde 1.50😂😂
süpersin :D tam nerdeydi kafası serilince :D
Ayağımın dibinde 🤦♀️😂
çok havalı :D sen naptın :D
Tükürüp gittim 😂😂hatta kapıda annemi çağırdılar 🤦♀️
üstüne bassaydın bide :D :D
Yok canim o kadarda acımasız değilim kızı döverken aslan olan ben annemin gelmesiyle minnoş bir kedi oldum😂
şiddet göstermek çok kötü bir şey fakat birinin saçlarını yolmuştum tokatlamıştım öyle çok aman aman acımasızca bir şey yapmadım
iyimiş :) takip etsene sende :)
Kavga eden bir insan değilim ama abim bana kendimi savunma hareketlerini öğretir arada yumruk yumruğa gireriz 😂
çok iyi :D
İki kızla kavga ediyorduk bizi ayırmaya gelince burnunu kanatım erkekti, buna rağmen bana bir şey yapmadı deli gibi gülüyordu 😂😂
Kendisi sınıf arkadaşım😂
iyimiş :D
İyi olan ne 😂😂
kıza noldu :D
Hiç bir şey saç başa girmiştik ayırmaya gelince onda batladı 😂
Siyah kuşaklıyız tabi
bir jodan tsuki
Hemde bir kıza
Eee oda kaşınmıycak
Cıvık cıvık insanları sevmemde...😜😜😜
süpersin :D noldu kıza :D
Babalarimiz karakoldaydi...🤣🤣🤣
Lise de İngilzce dersin de Öğretmenin gözünün önün de kar eldivenini box eldiveni olarak kullanmıştım gıcık olmuştum kıza
oha noldu sonra :D
Dahaca uğraşmadı benle
iyi olmuş :D
İnanı mısın bilmem ama arkadaşımı taciz eden adamı öldüresiye dovmustum parmaklarını tek tek kırmıştım
eline sağlık çok iyi yapmışsın :)
Ben bana anlattıkları şeylerle vuruyorum karşımdakini genelde ama bunu hep yapmam, gerçekten çok fazla zorlamış olması lazım
en iyisi :) takip etsene sende :)
? :)
İliklemiştim kız beni şikayet ettiydi müdüre okulda güya düğmesini yırtmışım itiklerken oysa vallaha çok hafifdi 😅
eline sağlık :D
Ama çok pişman oldum varya anlatamam 😅
neden ki :) takip etsene sende :)
Ben dövüşlü seyleri pek sevmiyorum insanların canını yakmayı
Gitarimin tellerini koparan cocugun kafasinda o gitari kirmistim
eline sağlık :D
Hayalara tekme...
Vurudu ve gooooooooollllllllll...
Geçmiş olsun.
iyimiş :D serildi mi ayaklarının dibine :D
Elbette.
sen naptın :)
evet ben yaptım. çocukken abimin gazına geldim. kardeşim bu çocuğu döver dövemez üstüme bahis. pat çocuk yerde. ben kazandım ama ADİL bir dövüş olmadı 🤣
ayağının dibine serilince naptın peki :D
he yooo yendim yendim diye hopladım zıpladım abimin arkasına kaçtım kalkar döver filan diye 🤣
Asosyal biri oldugum icin okuldada hep ezilen taraftim... hep ugrasirlardi
hiç acımasız olmadın mı :)
Olamiyorum :(
dene biraz :)
o kadar sakinim ki kavgayla işim olmuyor ve insanlar bu yüzden bana sinir oluyor ahahsh
güzelmiş :D acımasan peki? :D
başıma bela almam ama fazlaca sinirliysem yüzüne yumruk atabilirim ama dediğim gibi o kadar sakin bir insanım ki herhalde yumruk atacak dereceye gelmem ya sen can acıtır mısın
iyimiş bence :) takip eder misin sende :)
ahhah tabii ki
Kavga etmem💅 çizgimden ödün vermem. Hiic inemem seviyelerine yipranmasin sinirlerim😎😅
süpersin :D
Sen de oylee
Söylersem ruh hastası dersiniz smcmgmg sadistçe baya
anlatsana :)
Kafasını tebeşirli tahtaya sürttüm yüzü bembeyaz oldu.
iyimiş :D serildi mi ayağının dibine :D
Hayır ben bunu yaptıktan sonra arkadaşları lavaboya yüzünü yıkamaya götürdü.
eline sağlık :D ister miydin acımasan :)
Bu yaptığım yeter de artar bile 😂
takip etsene sende :)
Kavga etmedjm daha önce gerekyok böyle vahşi şeylere😂
hayal et acımasan ama :D
saçımdan tutup çekmişti, yumruk attım. babam boksör. kız okuldan ayrılmıştı
oha iyimiş :D serildi mi ayaklarının dibine :)
yok. serilmesine gerek kalmadan serivermişim zaten. sonra nöbetçi hocalar ayırmıştı. hiç unutmuyorum 4 sıra olarak sıralar vardı. kapı girişinden arkadaki sıraya kadar itmişim bunu sonra. 4 sıra hemyüz olmuştu. sonra bi de hocalar demez mi aranızda ne oldu diye. düşünüyorum da hocalardakızın yaptığı zorbalıkları bilip susuyorlardı. yazık vallahi.
süpersin :D ayakkabını öpseydi :D
aylarca sabretmiştim ya.. kıza sürekli bana bulaşma demekten yorulmuştum. sonunda ağzının payını aldı. bi de herkes beni mülayim sakin bi insan olarak bilirdi... hoş hala öyleyim sinirlenmek zordur da işte sinirlenince kötü oluyor.
eline sağlık iyi olmuş :) takip eder misin sende :)
Bacağıma kafasını dayayıp kulağına uğraşmamasını fısıldamıştım kdmsskmskd
oha çok hareket :D nasıl oldu tam :D
Sarhoştum hatırlamıyorum dksmkdd
serildi mi ayaklarının dibine :D
Allah ne verdiyse dalardım. (Kavgaları bitiren taraf olduğum için) :)
iyimiş :D ayaklarının dibine serilen oldu mu :D
Duvara yaslayıp boğumak özür dileyene kadar.
Demir parçayla sırtına vurmak
oha çok iyi :D serildi mi ayaklarının dibine :)
Ağladı bırak beni diye
iyimiş cidden :D ayaklarına kapandı mı :D
Bu yaşa kadar ne erkekle ne kızla kavga yapmadım 😅 umarım öyle bi duruma da düşmem artık
güzelmiş acımasan ama hayal et :D
Hayal edemiyorum 😅
takip etsene sende :)
kavgada bulunmadım hiç olsa bile en ufak sey için ortaokulda 2 kız bana sarmıştı gittim ikisine de pat diye tokat DSLKFŞSDŞGLFG SINIFA GİRİNCE HERKES ALKIS ALKIS
iyimiş :D serildi mi ayaklarının dibine :D
Tabii ikisini de nasıl sey yapmıstım sok oldum kendime walla ama kavga ben gibi elit insanlar için değil yaniii
süpersin :D ayakkabını öptürseydin :D