Erkek Kankam neden birden bire iletişimi kesti?

iş yerindeyken kankaydık çok iyi anlaşırdık iş sonrası yazılıp snapleşirdik 2 hafta önce işten ayrıldım 1 haftadır kesti snap atmayı yazmayı hikayelerime bakıyor ama sanki o günler yalanmış gibi hiç bir şekilde yazmıyor en son 4 gün yine ben snap attım ona da geri dönmedi benimle neden alakasını kesti ki birden halbuki bana ben işten çıktğım gün ve sonrasında beni özleyeceğini buluşmamız gerektiğini söylemişti
Erkek Kankam neden birden bire iletişimi kesti?
Cevapla