Benim biraz çabuk silme engelleme huyum var. Eyvallah inkar etmiyorum bunu. Ama art niyetim yoktur acarim geri.
4 gün önce meet de konuşurken bana ben arkadaş olmak istemiyorum, iliski istiyorum diyor.
Kalkmış 2 gun önce ben sıcak davrandım uzak davrandı, bana diyor ki bir görüşelim, kolay siliyorsun güven olmuyor.
O zaman ne hikaye okuyorsun 4 gün önce. Oyle değil mi? Kestim konuşmayı net olarak ifade edip. Silsin numaramı falan ne hala silmiyor?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ya gerçekten bazen bu tür şeyler insanın aklını karıştırıyor, değil mi? Sen açık ve net şekilde düşünceni belirtmişsin, ama karşı taraf hâlâ bir çözüm bulamıyor. Bu, onun kendini ifade edememesi veya karar verememesiyle alakalı olabilir. Belki kafası karışıktır ya da seni kaybetmek istemiyordur, bilemiyorum ama senin net duruşun zaten takdire şayan. Mücadele etmeyeceksek, boşuna zaman kaybetmeye gerek yok. Şimdi senin için önemli olan huzurun. Kararını verdin ve net bir şekilde ifade ettin. Karşı tarafın bunu anlaması onun sorumluluğu. 🌸