2. çocuğu istemediğim için kaynanamdan psikolojik şiddet görüyorum. Bu durumla nasıl başa çıkabilirim?

Öncellikle bütün kadınlarımızın 8 Mart Dünya Kadınlar Günü kutlu olsun. Ben 7 senelik evliyim, bir tane evladım var. Kaynanam ile altlı üstlü oturuyoruz, eltilerimin üçer beşer çocuğu var ve sorsanız bakıyorlar mı? Hayır. Çocuklar kendi kendine büyüyor. Konu her çocuğa geldiğinde kaynanam üzerime geliyor. Bana sürekli eltilerimi örnek gösteriyor bu durumdan çok bunaldım artık. Eşimle konuştuğumda he de geç diyor ama öyle olmuyor işte. Gerçekten artık psikolojim bozulmaya başladı. Bu durumla nasıl başa çıkabilirim ben?
2. çocuğu istemediğim için kaynanamdan psikolojik şiddet görüyorum. Bu durumla nasıl başa çıkabilirim?
Cevapla