Arkadaşlar Ben Çok Kötü Birşey Yaptım? Sizce Üvey Annem Benden Şikayetçi Olur Mu? Ben Şimdi Ne Yapcam?

Daha 7 aylıkken öz annem beni terk etti arkadaşlar. Babam da bana tek başına bakamayacağı için bu üvey annemle evlendi. Arkadaşlar bakın; Üvey annem yüzünden ne çocukluğumu, nede gençliğimi yaşayamadım. O beni hiç sevmedi sürekli hakaretler, sebepsiz tartışma çıkarmalar.. Artık canıma tak ettirdi işte.. Geçen hafta odama geldi durduk yere söylendi de söylendi ' anne ya odamdan çık ya da düzgün konuş' dedim bu sefer hakaret yağdırmaya başladı. Kalktım salona gittim peşimden geldi hakarete devam etti. 'Yeter artık sus' diye bağırdım bana vurmaya kalktı. O an masada meyve tabağındaki bıçağı gördüm. Nasıl yaptım? Bilmiyorum gözüm karardı bir an bıçağı alıp.. anladınız. O bas bas bağırıyor mu? Komşular zile basıyor mu? Ne yapacağımı bilemedim. Ambulans ve polis geldi onu hastaneye beni de karakola götürdüler. Üvey annem kendine gelince şikayetçi olup olmamasına göre işlem yapacaklarını söyleyip serbest bıraktılar. Üvey annem yoğun bakımda sırtından ve belinden yaralandı ama durumu iyi. Arkadaşlar sizce üvey annem benden şikayetçi olur mu? Olursa hapse mi giricem? Babam konuşurum dedi ama.. Ben şimdi ne yapcam? Ne olur bir fikir verin?
Arkadaşlar Ben Çok Kötü Birşey Yaptım? Sizce Üvey Annem Benden Şikayetçi Olur Mu? Ben Şimdi Ne Yapcam?
Cevapla