Şimdi ben babasız bir kız yetiştiriyorum. Kocam rahmetli olalı yıllar oldu. Çok şükür kendi evim var sokakta değiliz ama hayat pahalı elimde mesleğim yok zamanında rahmetli babam ve abilerim müsade etmemişlerdi kızlar okumasın zaten kocaya varacaklar diye. Çok üzülmüştüm. Ben de abimin Kitaplarından gizlice öğrenirdim okurdum harfleri yazı yazmayı. Şimdi ise etrafımda kimse kalmadı evlendik başka memlekete geldim kocam vefat etti. Kızımla hayat mücadelesi veriyoruz. Bir temizlik şirketiyle anlaştım bir kadının evine kızımla temizliğe gidiyorduk. Kadın çok merhametsiz aksi biri ama ekmek parası olduğu icin ses etmedim. Bugün yine gittik. Bana bu camları her hangi bir aletle değil elinle bezle temizle diye ısrar ediyordu camları çizilirmiş bende ne yaptım ne ettimse temizlenmiyordu kızımda o kadının kızıyla odada oyun oynuyordu ben camla cebelleşiyordum baktım kadın kızıma bağırdı işte sen niye kızımın ayakkabısını giymişsin ayaklarında çorap bile yok her yeri dağıtmışsın çık kızımın odasından bir daha kızımla oynama dedi tabi ben her seyi duydum kadına dedim ne olmuş çocuktur oynuyorlar giymişse giymiş neden bagiriyorsun bana dedi ki evimde bana sesini yukseltemezsin kovdum seni defol git camıda temizlememişsin kuruş vermem bende Allahından bul dedim çıktık eve geldik. Kızıma dedim neden sözümden çıkıyorsun biz seninle konusmadik mi dibimden ayrilmayacaksin diye neden milletin esyasini aliyor onun oyuncaklariyla oynuyorsun dedi anne ben cok begendim sen bana hic oyle guzel seyler almiyorsun dedi bende ona vurdum ağladı. Olgun olmasini davranmasıni bekliyorum cunku ama kendimi kotu hissettim
Güncellemeler
+1 yıl
Hayat boyle acimasiz iste arkadaslar
Güncellemeler
+1 yıl
Özellikle kızlar gorsun halimi ve mutlaka okusunlar meslek sahibi olsunlar sonra boyle pislik ruhsuz insanlarla yuzgoz olunuyor hakkin yeniliyor
Bence sinirlerine hakim ol çocuk adı üstünde mutlaka canı çeker keşke vurmasaydin suç kızında değil o kadında inşallah güzel bir hayatınız olur bundan sonra
Kötü bir hikaye. Kızına vurmak yerine ona uçuk olmayan ama gerçekleştircek vaadlerde bulun gönlünü al büyüdükçe de daha olgunca davran konuş durumunuzu anlat. Her vurdugun çocukta derin izler bırakacak
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ama benimde durumum ortada ona her istedigini alamam. Ayakkabisinin eski oldugunu biliyorum almak icin zaten calisiyorum ama o cocuk ve anlamiyor. İsten kovulup bosa calisip parami da alamayinca sinirlendim iste