Arkadaşlar sizce hata mı yaptım anneme borç vermeyerek?

Benle hep para için iletişime geçiyor. Babamla yaşıyorum ve babamla tartıştığimda gidecek yerim yok. Ev alacakmış annem benden borç istedi sanki beni alacak eve kendi ve sevgili çocukları için. Köle değilim ben anneme gidiyorum 2 dakika sonra kavga çıkartıyor 2 aydır gitmiyor bıktım gerçekten. Bugün da para lazımmış ben veremem diğer çocukların versin dedim. Ben odadayken balkonda arkamda konuştu duydum ama ses etmedim onu dedim ne alaka dedi. Yani suçlu da hissediyorum bilmiyorum ev almak için para biriktirmiş o paradan aliversin ne ihtiyacı varsa. Bir de ben birkeresinde çok küçük para istemiştim annem bana vermemisti

Güncellemeler
1 yıl
Psikolojik şiddet uyguluyorlar kardeşim olsun annem olsun her gittiğimde boyleler o yüzden dediğim gibi konuşmayı kestim ve finansal köle de olmayı düşünmüyorum
Arkadaşlar sizce hata mı yaptım anneme borç vermeyerek?
Cevapla