İçimde çok kin nefret var kusmak istiyorum nefretim geçsin istemiyorum neden istemiyorum bende bilmiyorum neden böyleyim ki ben?

İçimde babama karşı kin ve nefret var gerçekten bı konuşması bile bana karşı oldumu böyle sovesim geliyor içimde kaliyor ama hep sessizce bir köşede ağlıyorum sanki her şey bana kurulu dayanamıyorum artık yazınca bile ağlıyorum 1 indonun bu kadar mı hatası olur bir insan babasından bu kadar mı nefret duyar ben bıktım artık bezdim gerçekten bezdim. :'(
İçimde çok kin nefret var kusmak istiyorum nefretim geçsin istemiyorum neden istemiyorum bende bilmiyorum neden böyleyim ki ben?
Cevapla