Kendi halimde biriyim ama her ortamda nefret topluyorum, ne yapabilirim?

dershane ortamında okulda falan hep nefret topluyorum dedikodu ya da kötü söz söylemeden neden böyle oluyor
nasıl biri olduğumdan bahsediyim
genelde kafamda bir milyon düşünce var çok gülen biri değilim resim müzik ders çalışıyorum sınıfta dersi dinleyip katılmaya da çalışıyorum ilk dönem konuştuğum selamlaştığım kişiler şimdi dik dik bana bakıyor ve her hareketimi izleyip ima yapıyorlar tekrardan sınıfta nefreti topladım aileme yansıtmak istemiyorum sınavada 2 ay kaldı zaten sadece derslere gir çık yapsam bile hocalarda imalarda bulunuyor
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde!
Kendi halimde biriyim ama her ortamda nefret topluyorum, ne yapabilirim?
Cevapla