dershane ortamında okulda falan hep nefret topluyorum dedikodu ya da kötü söz söylemeden neden böyle oluyor
nasıl biri olduğumdan bahsediyim
genelde kafamda bir milyon düşünce var çok gülen biri değilim resim müzik ders çalışıyorum sınıfta dersi dinleyip katılmaya da çalışıyorum ilk dönem konuştuğum selamlaştığım kişiler şimdi dik dik bana bakıyor ve her hareketimi izleyip ima yapıyorlar tekrardan sınıfta nefreti topladım aileme yansıtmak istemiyorum sınavada 2 ay kaldı zaten sadece derslere gir çık yapsam bile hocalarda imalarda bulunuyor
nasıl biri olduğumdan bahsediyim
genelde kafamda bir milyon düşünce var çok gülen biri değilim resim müzik ders çalışıyorum sınıfta dersi dinleyip katılmaya da çalışıyorum ilk dönem konuştuğum selamlaştığım kişiler şimdi dik dik bana bakıyor ve her hareketimi izleyip ima yapıyorlar tekrardan sınıfta nefreti topladım aileme yansıtmak istemiyorum sınavada 2 ay kaldı zaten sadece derslere gir çık yapsam bile hocalarda imalarda bulunuyor
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde!
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer