Çok nefret dolu biriyim. Nefret ve kin duygusu nasil geçer?

Her an nefret doluyum ve bununla beraber kavgaciyim. Kavga ediyorum dilimle yaraliyorum insanları. Kardeşim bana canavarın tekisin diyor. Bununla asla gurur duymuyorum ve bu bana zarar veriyor.
Bu nasıl geçer? Psikolaga gidip bana sinir ilacı yazmasini filan mi soylıyım napiyim
Çok nefret dolu biriyim. Nefret ve kin duygusu nasil geçer?
Cevapla