Ailemi bırakıp yurt dışına gittiğim için bencil bir insan mı oluyorum?

28 yaşında biriyim. Üniversite sonrası iş bulmaya çalıştım ama beceremedim, hiçbir yere başvurum kabul edilmedi.. Arkadaşım aracılığı ile yurtdışına çalışmaya geldim ve 2 senedir yurtdışında yaşıyorum..

Ailem bazen bana bencilsin diyor ama anlamadıkları konu iş bulamadığım için buraya gelmemdi, en azından ekonomik şartlarda iyiyim..
Ailemi bırakıp yurt dışına gittiğim için bencil bir insan mı oluyorum?
Evet, köküne kadar bencilin tekisin. Aile bırakılmaz.
Hayır, kendince sebeplerin varmış.. Bencil olmazsın.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Ailemi bırakıp yurt dışına gittiğim için bencil bir insan mı oluyorum?
Cevapla