Tesettürlü olunca neden yobaz muamelesi görüyoruz?

Kahveye bayılırım geçen marketten filtre kahve aldım kasada kadın yüzüme bakıp "yalnız bu filtre kahve türk kahvesi değil" dedi ben biliyorum dedim ama sinirim bozuldu ya da spor yapıyorum bir arkadaşımla konuşuyorduk hemen kapalısın zaten niye yapıyorsun filan diyor illa göbeği açık mı giymem lazım düz karın yapmam için
Her konuda böyle ya direk tesettürlü olanlar her şeye kapalı gibi görülüyor mesela lisede bir arkadaşım dövme yaptırdı herkes aman ne güzel karar vermişsin hayatını istediğin gibi yaşıyorsun filan diyor ama biri tesettüre girince yok yaşın genç, aile baskısı mi, dar görüşlüsün filan deniyor yani onun aldığı kararı destekliyorsa diğerine neden engel olmaya çalışıyorsun?
Dini görüşü herkesin kendine ama tutup da bunun için böyle davranılması gerçekten sinir bozucu bir arkadaşım da kapalı yüzmeye gidiyor her hafta kızlar arasında lafı geçti sizde gelsenize filan dedi kız çarşaflı birde hemen saçma sapan tepkiler veriyorlar üstelik sadece kızlara özel günleri olan bir havuzdu yani bu kadar öngargı fazla değil mi
Şey sanıyorlar galiba, kapalılar tüm gün evde oturuyor asla sokağa çıkmıyor çıksa bile eğlenmiyor filan kitap okuduğumuz için şaşıranlar var dini kitaplar da okurum Kur'an da okurum edebi kitaplar da okurum keyfimin kahyası mısınBirde sanki sizin vücudunuz altından gizliyorsunuz filan diyorlar ya da herkeste aynı vücut var gibisinden cehaletinizde boğulacaksınız
Güncellemeler
+1 yıl
Görüşlerden de anladığım kadarıyla yobaz olduğumuzu düşünen önyargılı, yobaz insanlar %10-20 kadar kalanlar herkesin inanacina saygı duymayı ve yobazlığin kişilikle alakalı olup kıyafetle alakası olmadığını düşünüyor herkese görüşleri için teşekkür ederim
Tesettürlü olunca neden yobaz muamelesi görüyoruz?
Cevapla