İnsanların Cehaletini Neden Bu Kadar Hafife Alıyoruz?

•''Ev işlerini kadın yapmalı!''
•''Kadın evde oturup çocuğuna bakacak.''
•''Kadın çalışamaz.''
•''Kadın başına bu saatte orada ne işin var?''
•''Onu giyemezsin.''
•''Elalem kızına sahip çıkamadı der!''
•''Erkek arkadaşın olamaz!''
•''Ev işlerini yap!''
•''Etek giyersen kemiklerini kırarım!''

Bu ve bunun gibi söylemler, çoğu kızın hayatını karartıyor. Neden kadını kalıplaştırmaya çalışıyorlar? Neden kadını robot olarak görüyorlar? Neden kendi kızını okutmayıp eşine kadın doktor arıyorlar? Neden erkekleri üstün görüyorlar?

Sorum şudur ki; neden bu kadar cahilsiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
''Eskigurunuz0'' engellemekle olmaz büyü de gel :d
İnsanların Cehaletini Neden Bu Kadar Hafife Alıyoruz?
Cevapla