Arkadaşlar Kardeşimi Çok Özlüyoruz Ne Olacak Şimdi? Buna Nasıl Alışıcaz? Kafasına Sıkacak Kadar Ne Yaşamış Olabilir?

Arkadaşlar 3 ay önce kızkardeşim hayatına son verdi. Ne derdi vardı? Ne yaşadı? da bunu yaptı anlam veremiyoruz. Akşam saati ailecek evdeydik. Babam polis onun silahını almış, banyoya kilitlemiş kendini, bir anda silah sesi duyduk öyle bir ses ki.. Neye uğradığımızı bilemedik. Biz feryat figan.. O anları hergün yaşıyoruz. Ambulans ve Polis geldi. Kardeşimi ambulansa aldılar uzun süre müdahale ettiler. En azından yaşıyor diye azda olsa içim rahattı ama hastaneye kaldırdılar orada kaybettik. 3 ay oldu ve benim kardeşim artık yok.. Allah"ım hiç kimseye yaşatmasın. Neden bunu yaptı? Yediği önünde, yemediği ardında, biz sevdikleri yanındayız. Ne güzel bu yıl Boğaziçi Üniversitesi Okul öncesi öğretmenliği"ni kazanmıştı. Hepimiz perişan olduk annem kızımı öyle göremem diye daha mezarına bile gidemedi. Arkadaşlar biz bu acıyla nasıl başa çıkıcaz? Bunun bir çaresi var mı?
Arkadaşlar Kardeşimi Çok Özlüyoruz Ne Olacak Şimdi? Buna Nasıl Alışıcaz? Kafasına Sıkacak Kadar Ne Yaşamış Olabilir?
Cevapla